زمان : 09 Esfand 1387 - 16:20
شناسه : 15592
بازدید : 5059
سيد احمد ذبيحي معاون فرهنگي ورزشي باشگاه پيام وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات  در یزد: سازماندهي مخابرات يزد در سطح بسيار بالائي است ‏  سيد احمد ذبيحي معاون فرهنگي ورزشي باشگاه پيام وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در یزد: سازماندهي مخابرات يزد در سطح بسيار بالائي است ‏
یزدفردا "معاون فرهنگي ورزشي باشگاه پيام وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات طي بازديد از مجتمع ورزشي باشگاه پيام مخابرات يزد با بيان مطلب فوق افزود : با وجود اينكه استان يزد در 20 سال اخير هيچ ميزباني در ورزش نداشته است و با توجه به اينكه پتانسيل بسيار بالائي در اين استان وجود دارد و نيز طي بازديدي كه من از مجموعه‌ي ورزشي اين استان داشتم ،‌سازماندهي برگزاري اين المپياد را در سطح بسيار بالايي ارزيابي مي كنم و من مطمئنم كه با كيفيت و كميت بالايي كه در برگزاري اين مسابقات وجود دارد ، كليه ورزشكاران خاطرات خوب و خوش را از اين استان به ارمغان خواهند برد. جا دارد از مهندس مقوم مدير عامل اين شركت ، اعضاي هيئت مديره ، هيئت عامل باشگاه پيام و ... تشكر و قدرداني نمايم.

   سيد احمد ذبيحي در خصوص علت برگزاري مسابقات وزارت در استانهاي مختلف گفت : تجربه نشان داده استانهايي كه چنين مسابقاتي در استانشان برگزار شده قطعاً‌ كمتر به ورزش علاقه نشان داده اند ، لذا برگزاري آن در استانها موجب پويايي كاركنان آن استان شده و نتايج مثبتي از نظر روحي و رواني و تغيير نگرش و هم از نظر امكانات داشته است. چرا كه وقتي استانهاي ميزبان از نظر امكانات ورزشي اظهار عجز كنند با سعي و تلاش ، اين نيازها را به حداقل رسانده تا بتوانند در ميزباني گامهاي خوبي بردارند.

   معاون فرهنگي ورزشي باشگاه پيام وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به سياست هاي اصلي اين وزارتخانه مبني بر پرداختن به ورزش همگاني گفت : هدف اين وزارتخانه اين است كه بستر ورزش را گسترده كند ، هر چه دامنه‌ي اين بستر وسيع تر باشد قطعاً بازدهي ، بهره وري ، نشاط و شادابي كه مد نظر مسئولين وزارتخانه است با ورزش تامين مي شود.

او برگزاري اين گونه مسابقات را انگيزه اي براي كساني دانست كه در طول سال ورزش مي كنند و نياز به جايي براي ابراز وجود دارند دانست و گفت : ورزش قهرماني اصلاً در دستور كار وزارتخانه نيست و سياستگذاري مقام عالي وزارت قهرمان پروري نبوده بلكه صرفاً‌ خواستار ورزش بصورت همگاني و توسعه‌ي آن است. وي در پايان خطاب به ورزشكاران شركت كننده در اين المپياد گفت كه اميداورم كه كليه‌ي شركت كنندگان در اين المپياد دوستي ، صميميت و پهلوان منشي را سرلوحه‌ي كار خود قرار بدهند و سعي كنند از اين مسابقات لذت ببرند و هدفشان از حضور كيفيت باشد و اصلاً به نتايج فكر نكنند.

یزدفردا