زمان : 20 Azar 1398 - 15:41
شناسه : 155862
بازدید : 5949
جایگاه سوخت CNG به زودی در بهاباد راه اندازی شود / خبری خوش برای اهالی روستاهای بخش مرکزی بهاباد جایگاه سوخت CNG به زودی در بهاباد راه اندازی شود / خبری خوش برای اهالی روستاهای بخش مرکزی بهاباد در دیدار فرماندار بهاباد و بخشدار مرکزی بهاباد با مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در خصوص زیرساخت های گازرسانی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ روز دوشنبه 18 آذرماه 98 "محمدمهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد و "حسین زینلی" بخشدار مرکزی بهاباد با "علی اکبر میدانشاهی" مدیرعامل شرکت گاز استان یزد دیدار و در خصوص زیرساخت های گازرسانی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت وتصمیماتی اتخاذ گردید.

فرماندار بهاباد در این جلسه طی سخنانی بر تسریع در بهره برداری از جایگاه سوخت CNG بهاباد تأکید نمود و مقرر شد به زودی این جایگاه که مورد درخواست و نیاز ضروری اهالی شهرستان می باشد، آماده بهره برداری شود.

از مهمترین تصمیمات، قول مساعد مدیرعامل شرکت گاز جهت توسعه شبکه گازرسانی به روستاهای تنگل درند، شمال آباد، اسفنگ و خارنگان از توابع دهستان جلگه بود که پیش از این در طرح های گازرسانی شهرستان دیده نشده بود و انشاءالله اهالی شریف این روستاها در آینده ای نزدیک از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

همچنین در خصوص فازهای یک و دو پروژه گازرسانی به دهستان جلگه مواردی مطرح و مقرر شد به هر نحو ممکن گازرسانی به روستاهای تحت پوشش فاز یک، قبل از بهمن ماه سال جاری به اتمام رسیده و در دهه فجر افتتاح شود و همزمان عملیات گازرسانی فاز دو جلگه آغاز شود.