زمان : 08 Esfand 1387 - 22:54
شناسه : 15580
بازدید : 3957
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد : سفر هیأت دولت به استان یزد یک روز تاریخی بود-دومین سفر استانی رییس جمهور(138)   مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد : سفر هیأت دولت به استان یزد یک روز تاریخی بود-دومین سفر استانی رییس جمهور(138)


یزدفردا "مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به استقبال پر شور مردم این استان از رئیس جمهور گفت : مردم استان یزد با استقبال بی نظیر خود از رئیس جمهور و هیأت دولت یک روز تاریخی و حماسی بر جای گذاشتند.

حجه الاسلام والمسلمین احمد عجمین در جمع اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالین قرآنی که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده بود با اعلام این مطلب افزود : دولت نهم افتخارش بر این است که خود را خادم ملت معرفی کند و به مردم خدمت نماید.

وی با اشاره به حماسه استقبال مردم دارالعباده استان یزد از رئیس جمهور و هیأت همراه اظهار داشت : در این سفر مردم با استقبال عظیم خود ، توطئه دشمنان را خنثی کردند.

حجه الاسلام عجمین گفت : این استقبال عظیم همچنین نشان داد که مردم به این دولت اعتماد صد چندانی دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه گفت : هر چه قدر برای قرآن و مسجد هزینه کنیم کم است.

وی تصریح کرد : به دلیل کم کاری های گذشته باید به قرآن و مسجد توجه بیشتری شود و در این راستا دولت نهم هم تمام توانش محوریت قرآن و مسجد در تمام امور است.

حجه الاسلام احمد عجمین در پایان سخنانش گزارشی را از فعالیت های امور قرآنی و مساجد استان یزد اعلام کرد.

یزدفردا