زمان : 08 Esfand 1387 - 22:45
شناسه : 15577
بازدید : 3519
بهره‌مندی‌ بيش از 2 ‌هزار قرآن‌آموز از آموزش‌های مهد قرآن زارچ بهره‌مندی‌ بيش از 2 ‌هزار قرآن‌آموز از آموزش‌های مهد قرآن زارچ

یزدفردا "بيش از دو ‌هزار قرآن‌آموز از فعاليت و آموزش‌‌های مهد قرآن فاطمةالزهرا(س) زارچ از توابع استان يزد در رشته‌های حفظ و مفاهيم قرآن كريم بهره‌مند می‌شوند.

«محمدرضا خوشنويس»، مسئول مهد قرآن فاطمةالزهرا(س) زارچ عنوان كرد: طرح حفظ سه ساله قرآن كريم در سطح شهر زارچ هم‌زمان با كل كشور در حال برگزاری است و 15 نفر در طرح حفظ جامع قرآن حضور داشته و ثبت‌نام جهت شروع دوره دوم اين طرح نيز آغاز شده است.

وی اعضای اين مهد قرآن را بيش از دو هزار نفر اعلام كرد و ادامه داد: در حال حاضر در طول هفته بيش از 600 قرآن‌آموز از خدمات اين مهد قرآن بهره‌مند می‌شوند كه 70 درصد از قرآن‌آموزان را بانوان تشكيل می‌دهند.

خوشنويس با اشاره به تأسيس اين مركز قرآنی در سال 1374، تصريح كرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مفاهيم و تجويد قرآن ويژه بانوان از ديگر فعاليت‌های اين مهد قرآن است.

مسئول مهد قرآن فاطمة‌الزهرا(س) در پايان يادآور شد: 25 نفر از حافظان اين مؤسسه حافظ بيش از 10جزء قرآن بوده و شش قرآن‌آموز نيز در اين مهد قرآن موفق به حفظ ترتيبی كل قرآن كريم شده‌اند.

یزدفردا