زمان : 11 Azar 1398 - 12:30
شناسه : 155708
بازدید : 5970
 هزار ورزشکار رفسنجانی بلاتکلیف هستند معاون استاندار کرمان: هزار ورزشکار رفسنجانی بلاتکلیف هستند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: یک هزار ورزشکار در رفسنجان و دو هزار ورزشکار استان کرمان در زمینه حقوق قانونی بلاتکلیف هستند.

 به گزارش رفسنجان فردا؛ احمد انارکی‌محمدی در شورای ورزش شهرستان با حضور معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مشکلات ورزشی شهرستان زیاد است و باتوجه به سرانه و امکانات ورزشی نیازمند کمک و مساعدت هستیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رفسنجان به عنوان شهرستان برخوردار تلقی شده که شاخصه‌های برخورداری آن جاده‌ها، دانشگاه‌ها و امکاناتی است که وجود دارد اما در خصوص توزیع امکانات نسبت به جنوب استان سهم دولتی ما کمتر از ۲۵ درصد است و اکثر زیرساخت‌های شهرستان توسط خیران ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: قهرمانان و نام‌آورانی از رفسنجان از جمله فوتبالیست‌های ما در دنیا مانند سامره و علیزاده  و قهرمانانی مانند منصور پورمیرزایی داریم که افتخارات شهرستان هستند.

انارکی‌محمدی ابراز داشت: ظرفیت اسب این شهرستان خیلی بالاست وجود بیش از سه هزار اسب در رفسنجان این شهرستان را به قطب اسب کشور تبدیل کرده است و علاقمندان زیادی دارد و هر ساله مسابقات زیبایی در رفسنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: هرجا شهردار پارک ایجاد کرده ما هم قول زمین چمن در کنار آن دادیم و نسبت به انجام آن اهتمام داریم.

انارکی‌محمدی بیان داشت: در بحث سالن‌های ورزشی نیازمند سالن جدید حداقل با پنج هزار نفر هستیم که اگر دولت آغازگر آن باشد خیران پای کار خواهند بود.

محمدعلی دهقان معاون اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: امروز در شهرستان‌های رفسنجان و انار طرح‌های مختلف افتتاح و بازدید شد.

بلاتکلیفی ۳ هزار ورزشکار کرمانی در زمینه مسائل حقوقی و قانونی/صدور مجوز کانگ فوتوآ۲۱ در رفسنجان

وی تصریح کرد: امروز روز خوبی برای ورزش رفسنجان بود مجوز ورزش کانگ فوتوا ۲۱ برای این شهرستان صادر شد.

دهقان عنوان داشت: حدود یک هزار ورزشکار در رفسنجان و دو هزار ورزشکار در استان کرمان در خصوص مسائل حقوقی و قانونی بلاتکلیف هستند که امیدواریم پیگیری شود و به سرانجام برسد.

وی با اشاره به اینکه سالن تختی نواقصی دارد که باید همت شود که ترمیم شود و ساختمان‌هایی به این مجموعه اضافه شودو مجموعه‌های دیگر احداث هم شود، ادامه داد: تمام مکان‌های ورزشی این شهر خصوصی است و بخش‌های دیگر کمک کردند و تربیت‌بدنی چندان نقشی در سرمایه‌گذاری‌ها در این خصوص نداشته است.

دهقان افزود: باید بتوانیم شاخص‌های ورزشی را به سطح کشور برسانیم و کمبودهای امکانات ورزشی جبران شود تا جوانان بیشتری به سمت ورزش سوق پیدا کنند.

نعمت‌اللهی از فعالان ورزشی بانوان شهرستان اظهار کرد: برای ورزش‌های رزمی سالن نداریم و با سانس آقایان مشکل و تداخل داریم؛ اگر سالنی مختص بانوان باشد مشکلات برطرف می‌شود و می‌توانیم مسابقات را به راحتی برگزار کنیم.

نماینده ورزش شهرستان اضافه کرد: استارت پیست دوچرخه‌سواری متأسفانه در یک مدرسه تربیت‌بدنی زده شد که استاندارد لازم را ندارد.

وی ادامه داد: مسابقات دوچرخه‌سواری را مجبور شدیم در زمین دوومیدانی برگزار کنیم که مشکلاتی برای بانوان ایجاد شد اگر بودجه‌ای جداگانه به بانوان داده شود که برای انجام برنامه‌های ورزشی صرف کنند از معطلی و مشکلات‌شان کاسته می‌شود./روراستی