زمان : 08 Esfand 1387 - 01:23
شناسه : 15566
بازدید : 2599
الهام: استقبال پرشور مردم نشانه اعتماد به دولت است دومین سفر استانی رییس جمهور(129)   الهام: استقبال پرشور مردم نشانه اعتماد به دولت است دومین سفر استانی رییس جمهور(129)


سخنگوى دولت: *‌دولت نهم به خوبى توانسته است با مردم ارتباط برقرار کند * سفرهاى استانى امروز به يکي از مطالبات مردم تبديل شده است


سخنگوي دولت با اشاره به استقبال کم نظير مردم از رئيس جمهور در سفرهاي استاني گفت: اين حضور پرشور و از روي آگاهي اثبات اين حقيقت است که مردم به اين دولت اعتماد و علاقه دارند.


به گزارش یزدفردا  به نقل از ايرنا ، "غلامحسين الهام" در جريان دور دوم سفر استاني هيأت دولت به يزد، تأكيد كرد: دولت نهم به خوبي توانسته است با مردم ارتباط برقرار کند.


وي يادآور شد: سفرهاي استاني دولت و حضور رئيس جمهور در شهرهاي مختلف و بررسي و رصد مسايل امور مربوطه از نزديک، صرف نظر از دستاوردهاي فراوان آن، سبب جلب اعتماد بالاي مردم به دولت شده است.


الهام با بيان اينکه سفرهاي استاني به عنوان ابتکار دولت نهم به يک شيوه مديريتي موفق براي اداره کشور تبديل شده و مورد استقبال مردم نيز قرار گرفته است، گفت: دولت‌هاي آينده صرف نظر اينکه چه کسي رياست آن را برعهده داشته باشد، ناچار به ادامه اين شيوه مديريتي براي اداره کشور خواهند بود.


وي افزود: سفرهاي استاني امروز به يکي از مطالبات مردم تبديل شده و هر دولتي هم که بخواهد شيوه‌اي جز اين براي اداره کشور بکار گيرد، قطعا با مقاومت مردم مواجه خواهد شد.


سخنگوي دولت همچنين در خصوص برخي ادعاها مبني بر تبليغاتي بودن سفرهاي استاني هيأت دولت گفت: دولت نهم از ابتداي کار خود، سفرهاي استاني را به عنوان ابتکار عمل در مديريت کشور در دستور کار قرار داد و امروز شاهد پنجاه دومين دور از اين سفرها هستيم.


الهام افزود: مردم به عنوان ناظران دولت به خوبي مي دانند که سفرهاي استاني نه تنها تبليغات نيست بلکه دستاوردهاي بسيار مطلوبي را براي شهرها و استان‌هاي مختلف داشته است.

یزدفردا