زمان : 07 Esfand 1387 - 19:50
شناسه : 15561
بازدید : 2809
مدیر آموزش و پرورش مهریز: دانش آموزان مهریزی مقام های برتر مسابقات قرآن و عترت بسیج استان یزد را به دست آوردند مدیر آموزش و پرورش مهریز: دانش آموزان مهریزی مقام های برتر مسابقات قرآن و عترت بسیج استان یزد را به دست آوردند

مدیر آموزش و پرورش مهریز: دانش آموزان مهریزی مقام های برتر مسابقات قرآن و عترت بسیج استان یزد را به دست آوردند

یزدفردا -مهریز -زارع خبرنگاریزدفردا :مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: دانش آموزان مهریزی مقام های برتر مسابقات مرحله استانی هشتمين دوره مسابقات قرآن و عترت سازمان بسيج دانش‌آموزی استان یزد را که هم‌زمان با سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی ايران برگزار شد به دست آوردند.

"سید جلیل عقیلی" با اعلام این مطلب گفت: دانش آموز "فاطمه زارع پناه" از آموزشگاه شکیب در رشته حفظ مقام اول استان را کسب نمود و به مسابقات كشوری بسيج دانش‌آموزی راه یافت.

وی افزود: در رشته حفظ قرآن برادران نیز دانش آموز "سید یوسف کمالیان" از دبیرستان خاتم الانبیاء موفق به کسب مقام دوم استان گردید.و در بخش عترت دانش آموزان "فرزانه زارعزاده" از آموزشگاه راهنمایی فاطمه الزهراء و"آرمان زارعزاده" از دبیرستان نمونه ابن سینا مقام سوم استانی را کسب نمودند.

مدیر آموزش و پرورش مهریز ادامه داد: دانش آموز "الهه بهبودی" از دبیرستان شکیب این شهرستان نیز در رشته درک مفاهیم مقام سوم استان را در این دوره از مسابقات به دست آورد.

 وی ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموزان برگزیده، مربیان و فرهنگیان خاطر نشان کرد: اين مسابقات در دو بخش پويندگان (مقطع تحصيلی راهنمايی) و پيشگامان (مقطع تحصيلی متوسطه) برگزار شد.

یزدفردا