زمان : 04 Esfand 1387 - 21:53
شناسه : 15514
بازدید : 2891
مردم دارالعباده يزد در طول تاريخ، همواره  قدرشناس خدمتگزاران خويش بوده انددومین سفر استانی رییس جمهور(114)  مردم دارالعباده يزد در طول تاريخ، همواره قدرشناس خدمتگزاران خويش بوده انددومین سفر استانی رییس جمهور(114)

یزدفردا -وارده :فاطمه جعفري يزدي :مردم شهيدپرور دارالعباده يزد در طول تاريخ، همواره بلند همت و قدرشناس خدمتگزاران خويش بوده و هستند.

 اگر مروري كوتاه بر تاريخ سي ساله از عمر با بركت انقلاب بزرگ اسلامي بيندازيم، مشاهده خواهيم نمود كه مردم يزد در اغلب صحنه ها پيشتاز بوده و هستند. در دوران دفاع مقدس، رزمندگان يزدي همواره حرف اول را مي‌زدند. در كمك رساني به رزمندگان، مردم يزد بيشترين كمك و حمايت را داشته و در اكثر صحنه ها و مراتب علمي و ... يزدي ها پيشتاز صحنه ها بوده و هستند.
و در قدرشناسي از خدمتگزاران خويش نيز همواره قدرشناس خوبي بوده و هستند و خداي را نيز شاكريم. اگر سفر پر خير و بركت مقام معظم رهبري حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) و رياست محترم و محبوب جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي دكتراحمدي نژاد به استان يزد را مرور نماييم، خواهيم ديد كه يزدي ها ميزبان خوبي نيز هستند. و استقبال بي نظيري كه از رهبري بزرگوار انقلاب و هم چنين در طي روزهاي اخير كه از رياست محترم جمهوري اسلامي ايران به عمل آمد، درك صحيح و هوشياري مردم فهيم يزد را نشان مي دهد كه ان شاءالله خداوند متعال اين توفيق را از ما دريغ ندارد و با همراهي و پشتيباني و حمايت هميشگي از مسئولان و حضور در همه صحنه هاي انقلاب بتوانيم پاسدار خون شهداء و دست آوردهاي انقلاب اسلامي باشيم.