زمان : 03 Esfand 1387 - 15:59
شناسه : 15490
بازدید : 6736
تلاش رسانه ملي در دومين سفر رياست جمهوري --دومین سفر استانی رییس جمهور(100)  تلاش رسانه ملي در دومين سفر رياست جمهوري --دومین سفر استانی رییس جمهور(100)

یزدفر دا:در دومين سفر رياست جمهوري به استان يزد صدا و سيماي مركز يزد از طريق امواج راديويي و قاب شيشه اي حضور به يادماندني را در اذهان جهانيان ثبت نمودند.
صدا و سيماي مركز يزد در دومين سفر احمدي نژاد رياست جمهوري اسلامي ايران به يزد توانستند با تلاشي وصف ناپذير حضور حماسي و چشمگير مردم خونگرم استان يزد را در استقبال به يادماندني از رئيس جمهور از طريق راديو و تلويزيون در ذهن جهانيان به ثبت برسانند.
سيماي شبكه تابان با برنامه حضوري دوباره بطور زنده در طول سفر و قبل از آن و با آيتم هايي از قبيل : مصاحبه – گزارش – سرود – مسابقه اي در مورد مصوبات سفر اول رئيس جمهور و اقدامات دولت نهم حضور پررنگ مردم ا ستان را به تصوير كشيد.
عوامل اين برنامه عبارتند از :
تهيه كنندگان : سيدمحمد حسيني مهريزي – محمود شادكام – عليرضا آخوندي – محسن شمس الديني – رضا طايفي
كارگردانان : مهدي كارگر – محمدرضا سرساز

صداي شبكه استاني راديو يزد نيز با ارائه برنامه دولت يار از طريق امواج راديويي سفر پر خير و بركت رئيس جمهور و استقبال تاريخي مردم را به گوش هم استانها رسانيد.
برنامه راديويي دولت يار با بهره گيري از آيتم هاي مختلفي از قبل ارتباط با مسئولين استان و ستاد استقبال از رئيس جمهور ، بررسي مصوبات سفر قبلي رياست جمهوري ، پيام شنوندگان ، مسابقه زيباترين جمله در خوش آمدگويي ، پيامك و ارتباط با علما و مسئولين استان.
گزارشگران راديو و حضور در بين خيل عظيم مردم استقبال بياد ماندني مردم استان يزد را از طريق شبكه صداي استاني به سمع هم استاني ها رساندند.
عوامل برنامه : تهيه كنندگان : محمدجلال اقتصادي – احمد دشتي – صدابرداران : مهدي كفاش زاده – عبدالمجيد مجيدي زاد – اسماعيل ابراهيمي – جمال فلاح – علي دهقاني زاده – ندرت نوروزي و مرضيه حسن زاده – نويسندگان : مهديه حسين مرشدي – فاطمه دانايي – راضيه دهقاني زاده – نسرين وافي
گزارشگران : محبوبه زارعيان – ناهيد فرجي – زهرا دهقاني زاده – شيوا اسدي – سعيد طالبي پور – الهه دهقانپور
گويندگان : ناهيد فرجي – اميد حسين مرشدي – فاطمه زارع – الهه دهقانپور – سعيد طالبي پور

معاونت اطاعات و اخبار واحد مركز يزد به عنوان جلودار ارسال خبرهاي تاريخي و بياد ماندني استقبال ، شور و اشتياق مردم را از دور دوم سفر رياست جمهوري به استان به تصوير كشيد.
گزارشگران و خبرنگاران واحد اطلاعات و اخبار مركز يزد با جمع آوري خبر و تصاوير اين رويداد مهم با ارسال 36 مورد خبر مكتوب 72 دقيقه اي گزارش تلويزيوني 25 مورد 90 دقيقه اي و گزارش راديويي 8 مورد 16 دقيقه به تهران
و ارتباط مستقيم تلويزيوني به تعداد 2 مورد 3دقيقه اي و در بخش خبرهاي محلي 160 دقيقه راديويي و 420 دقيقه تلويزيوني شور و اشتياق مردم و عملكرد مسئولين استان را در اجراي پروژه هاي در دست اقدام استان به تصوير كشيدند.

روابط عمومي مركز يزد با حضور فعالانه در تهييج همكاران و انعكاس تماس هاي مردم در خصوص برنامه هاي راديويي و تلويزيوني دور دوم سفر رياست جمهوري به تهيه كنندگان دلگرمي و شور و نشاط را به جمع همكاران آورده و كاركنان مركز را در تهيه و ارسال اخبار و به تصوير كشيدن رويداد اين سفر كمك و همياري نموند.

یزدفردا