زمان : 03 Esfand 1387 - 00:49
شناسه : 15483
بازدید : 4504
رييس جمهور در جمع خودجوش دانشجويان حاضر در فرودگاه يزد: بايد براي تغييرات بزرگ عالم در مسير آرمانهاي ملت ايران آماده شد -دومین سفر استانی رییس جمهور(97)  رييس جمهور در جمع خودجوش دانشجويان حاضر در فرودگاه يزد: بايد براي تغييرات بزرگ عالم در مسير آرمانهاي ملت ايران آماده شد -دومین سفر استانی رییس جمهور(97)

یزدفردا "رييس جمهور پيش از عزيمت از يزد به تهران در جمع دانشجويان كه به طور خودجوش در فرودگاه شهيد ‌آيت الله صدوقي يزد حاضر شده بودند، تصريح كرد: بايد براي اتفاقات و تغييرات بزرگ عالم در مسير آرمانهاي ملت ايران آماده شد .
دكتر محمود احمدي نژاد با بيان اينكه جوانان و دانشجويان بايد خود را آماده كنند تا با تلاش به اهداف و آرمانهاي متعالي خود برسند ، اظهار داشت: نشانه تغييرات دروني در ملت‌ها بعنوان آرزوي تاريخي ملت ايران در حال فوران است .
رييس جمهور با اشاره به پيچيده شدن عطر امام در بين جوامع بشري گفت: حقيقت امام آنچنان زيبا است كه به هر چيزي عرضه شود آن را قبول مي كند.
دكتر احمدي نژاد با تأكيد بر اينكه خارج از خط ولايت چيزي وجود ندارد، گفت: امروز ملت ايران پيشتاز حركت ملت ها براي رسيدن به كمال و سعادت است .
رييس جمهور با بيان اينكه اتفاقات بزرگي در جهان در حال وقوع است ، گفت: تا ديروز سران برخي كشورها به ارتباط با مسوولان ‌آمريكايي افتخار مي كردند اما امروز ديگر هيچ كس حاضر نيست به اين رابطه افتخار و آن را اعلام كند .
دكتر احمدي نژاد گفت : خدا بشر را خلق نكرده كه گروهي بخواهند همه انسان ها را استثمار كنند .

یزدفردا