زمان : 02 Esfand 1387 - 23:58
شناسه : 15479
بازدید : 4726
با حضور وزير محترم نيرو از نيروگاه خورشيدي و نيروگاه سيكل تركيبي يزد بازيد شد - دومین سفر استانی رییس جمهور(94) با حضور وزير محترم نيرو از نيروگاه خورشيدي و نيروگاه سيكل تركيبي يزد بازيد شد - دومین سفر استانی رییس جمهور(94)

یزدفردا "طي سفر رياست محترم جمهور و هيئت دولت به استان يزد ، وزير نيرو از نيروگاه خورشيدي يزد به عنوان اولين نيروگاه خورشيدي كشور و بزرگترين نيروگاه خورشيدي در خاورميانه بازديد نمودند .
مهندس فتاح ، ضمن تشكر از زحمات و تلاشهاي مديران و پرسنل صعنت آب و برق استان در توسعه و پيشرفت استان بر ضرروت سختكوشي و جديت تمام در خدمت رساني هر چه بيشتر به مردم تاكيد نمود.
در اين بازيد كه با حضور جمعي از مسئولين و كاركنان صنعت آب و برق استان از جمله مديريت شركت توزيع نيروي برق استان ، مديريت شركت برق منطقه اي و مديريت توليد برق يزد در محل نيروگاه مديريت توليد برق برگزار شد از نيروگاه يزد و همچنين نيروگاه خورشيدي بازديد شد .
لازم به ذكر است نيروگاه خورشيدي – حرارتي يزد داراي ظرفيت توليد 467مگاوات انرژي شامل 159مگاوات گازي، يك مولد 132مگاواتي بخار و يك بخش خورشيدي به ظرفيت 17مگاوات مي باشد . با بهره برداري از اين نيروگاه كه در زميني به وسعت 900هكتار احداث گرديده ظرفيت توليد برق استان يزد از پانصد به يك هزارمگاوات افزايش خواهد يافت.

یزدفردا