زمان : 01 Esfand 1387 - 17:44
شناسه : 15448
بازدید : 3410
پيشرفت 90 درصدي خط آب انتقالي به شهر زارچ پيشرفت 90 درصدي خط آب انتقالي به شهر زارچ


یزدفردا "مدير عامل شركت آب و اضلاب استان يزد در بازديد از خط آب انتقالي به زارچ گفت: اين پروژه با پيشرفت 90 درصدي در حال اجرا مي باشد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد اين پروژه شامل ساخت يك مخزن پنج هزار متر مكعبي و 5/5 كيلومتر خط انتقال با لوله هايي به قطر 300 ميلي متر در حال اجراء مي باشد.
محمد رضا محمدي مدير عامل شركت آبفاي استان يزد افزود: عمليات لوله گذاري خط آب انتقالي به شهر زارچ با پيشرفت فيزيكي صددرصد به اتمام رسيده و مخزن ذخيره پنج هزار متر مكعبي اين پروژه با پيشرفت 85 درصد در حال اجرا است و در مجموع پروژه خط آب انتقال به اين شهربه پيشرفت 90 درصدي رسيده كه در فروردين 88 به بهره برداري مي رسد.
وي اضافه كرد: اجراي عمليات ساخت اين مخزن با هدف ذخيره و متعادل سازي فشار آب، از اسفند ماه سال 86 با اعتباري بالغ بر شش ميليارد و 500 ميليون ريال آغاز و در فروردين ماه سال 88 به بهره برداري خواهد رسيد.
اين مقام مسئول بيان كرد: در حال حاضر شهر زارچ با مجموع دو هزار و 500 متر مكعب مخزن ذخيره آب ، توان تامين 10ساعت نياز آب مصرفي مشتركين را در زمان قطعي آب دارد و با بهره برداري از مخزن جديد اين ميزان به 24 ساعت افزايش خواهد يافت.
مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزد اظهار داشت : از سال 84 تا كنون به ميزان 30 ليتر بر ثانيه آب از شهر يزد به زارچ انتقال مي دهيم كه جوابگوي بخشي از آب اين شهر مي باشد و با بهره برداري از اين خط انتقال 48 ليتر بر ثانيه به ميزان آبدهي اين شهر افزوده مي شود.

یزدفردا