زمان : 01 Esfand 1387 - 17:25
شناسه : 15447
بازدید : 4258
براى نابودى دشمنان آمريکا صلوات!! (خبر ويژه) و توضیح سایت حامیان خاتمی براى نابودى دشمنان آمريکا صلوات!! (خبر ويژه) و توضیح سایت حامیان خاتمی

یزدفردا به نقل از کیهان :در جریان ملاقات جمعی از اصلاح طلبان کرمانشاه با آقای خاتمی و در حالی که آقای خاتمی مشغول سخنرانی برای آنها بود، شخصی به نام «س» که مدیر مسئول یک روزنامه محلی است فریاد می زند «برای نابودی احمدی نژاد صلوات»! و تعدادی از افراد حاضر در جلسه ضمن آن که می خندیدند، صلوات فرستادند. در این هنگام آقای خاتمی بدون آن که به شخص یاد شده اعتراض کند خطاب به حاضران می گوید؛ «نابودی فرد مهم نیست. ما باید کاری بکنیم که این طرز تفکر نابود شود. حالا برای نابودی این تفکر صلوات بفرستید»!
در خور توجه آن که آقای خاتمی در دوران ریاست جمهوری خود در واکنش به شعار مرگ بر آمریکا گفته بود؛ من با شعار مرگ موافق نیستم و امروز از حاضران می خواهد برای مرگ تفکری که در مقابل آمریکا ایستاده است، صلوات بفرستند!!

یزدفردا :آمادگی دارد توضیحات رسمی دفتر آقای خاتمی را منتشر نماید .

سلیمانی در گفتگو با یاری
کذب بودن خبر مورد ادعای کیهان یک ماه پیش توسط مقامات قضایی تائید شد

یاری: روزنامه‌ کیهان و برخی رسانه‌ها که در ماههای اخیر رویه‌ای کاملا ضداخلاقی در پیش گرفته‌اند، در حالی اقدام به انتشار خبری کذب در خصوص دیدار کرمانشاهی‌ها با سید محمد خاتمی کردند که یک ماه و نیم پیش، کذب بودن این خبر توسط قوه قضائیه تائید شده و وبلاگ منتشر کننده این خبر به دستور مقامات قضائی فیلتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاری، در این خبر سراسر کذب و دروغ آمده است:در جریان ملاقات جمعی از اصلاح طلبان کرمانشاه با آقای خاتمی و در حالی که آقای خاتمی مشغول سخنرانی برای آنها بود،شخصی به نام «س»که مدیر مسئول یک روزنامه محلی است فریاد می‌زند«برای نابودی احمدی‌نژاد صلوات»! و تعدادی از افراد حاضر در جلسه ضمن آنکه می خندیدند ، صلوات فرستادند.در این هنگام آقای خاتمی بدون آن که به شخص یاد شده اعترض کند خطاب به حاضران می‌گوید«نابودی فرد مهم نیست ما باید کاری بکنیم که این طرز تفکر نابود شود.حالا برای نابودی این تفکر صلوات بفرستید».

به موازات این اقدام کیهان یکی از دبیران احزاب اصلاح طلب کرمانشاه مورد سوقصد دو مهاجم ناشناس قرار گرفت و سلیمانی، مدیر مسئول هفته‌نامه آوای کرمانشاه که این سخنان کذب به او منسوب شده است لحظاتی پس از این سوءقصد، تلفنی از سوی افراد ناشناس مورد تهدید قرار گرفت.

توضیحات سلیمانی در مورد این خبر کذب

بهرام سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری یاری، ضمن تایید خبر تهدید به ترور از توضیح بیشتر در این‌باره خودداری و از پیگیری این تماس تلفنی تهدیدآمیز از طریق مراجع قضایی و امنیتی خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه«اصلاح طلبان بیدی نیستند که با این بادها بلرزند»، اظهار داشت:«من بایستی در سال65 و در عملیات‌های کربلای 4و5 و نیز در سال 67 و در عملیات مرصاد شهید می شدم و الان 22 سال اضافه زنده مانده‌ام.»

سلیمانی تصریح کرد:«این خبر کاملا جعلی و سراسر کذب است و حدود دو ماه پیش نیز تکذیبیه رسمی در خصوص این خبر توسط اینجانب منتشر شد و از طریق مراجع قضایی این خبر کذب را پیگیری کردم که نتیجه آن، تائید جعلی بودن این خبر توسط مراجع قضایی و صدور حکم فیلترینگ برای این وبلاگ شد.»

وی خاطر نشان کرد:«با وجود گذشت یک ماه و نیم از اثبات کذب بودن این خبر، شاهد نشر مجدد آن از سوی روزنامه کیهان که داعیه اصولگرایی دارد هستیم و من در برابر این اقدام ضداخلاقی، چیزی جز ابراز تاسف عمیق برای این روزنامه و دست اندرکارانش نمی‌توانم بگویم.»

روح الله باقر آبادی از روزنامه‌نگاران کرمانشاهی که در دیدار با خاتمی حضور داشت نیز در این‌باره به خبرنگار یاری گفت:«ادبیاتی که در خبر ویژه کیهان آمده،ادبیات کیهانی است و حتی اگر کسی در آن جلسه نبوده باشد می داند که خاتمی و یارانش با این ادبیات بیگانه و مخالفند.»

وی با تاکید بر اینکه در دیدار 30 آذرماه کرمانشاهیان با خاتمی بیش از 100 تن از نخبگان حوزه های مختلف حضور داشتند یادآور شد:«روزگاری مارکسیستها تقبیح می شدند که چرا می گویند هدف وسیله را توجیه می کند حال آنکه کسانی که ادعای تقوا و دیانت دارند با هدف تخریب خاتمی به هر وسیله‌ای دست می زنند تا بتوانند ذره ای به خاتمی خدشه وارد کنند.»

وی با تاکید بر اینکه در جریان این دیدار سلیمانی حتی یک کلمه نیز صحبت نکرد، افزود:«تقوای کیهان‌نشینان و عقبه فکری آنها در کرمانشاه آنگونه است که حتی وقتی چیزکی نباشد آنها از آن چیزها می سازند.»

به گزارش یاری،پس از دیدار 30 آذر ماه اصلاح طلبان کرمانشاهی با سید محمد خاتمی، وبلاگی که به انتشار مطالب غیراخلاقی و کذب معروف بود،این خبر کذب را به علاوه یک جوابیه جعلی منتسب به بهرام سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت منطقه کرمانشاه بر روی صفحه نخست خود قرار داد.

چند روز پس از اقدام این وبلاگ، سلیمانی با انتشار توضیحی تمام مطالب آن وبلاگ را تکذیب و از آن وبلاگ به مقامات قضایی شکایت برد که نهایتا منجر به فیلتر شدن آن شد.

یزدفردا