زمان : 13 Mehr 1398 - 23:27
شناسه : 154016
بازدید : 5011
دیدار مسئولین با خانواده شهید "رمضان فتوحی" به مناسبت هفته نیروی انتظامی دیدار مسئولین با خانواده شهید "رمضان فتوحی" به مناسبت هفته نیروی انتظامی همزمان با هفته نیروی انتظامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد، فرمانده انتظامی شهرستان و تعدادی از پرسنل این فرماندهی با خانواده شهید "رمضان فتوحی" دیدار و گفت و گو نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ همزمان با هفته نیروی انتظامی، "محمدهوشمند" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد، سرهنگ "علی مهیجی" فرمانده انتظامی شهرستان و تعدادی از پرسنل این فرماندهی با خانواده شهید "رمضان فتوحی" دیدار و گفت و گو نمود.

همچنین این مسئولین با حضور در گلزار شهدای بنستان، به مقام والای این شهید مبارزه با مواد مخدر ادای احترام نمودند.

"محمدهوشمند" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد در این دیدار اقتدار و عزت کشور را مرهون خون شهدا و پدر و مادرانی دانست که چنین فرزندانی را پرورش دادند بیان داشت و از صبر و بردباری خانواده این شهید تجلیل نمود.

شهید "رمضان فتوحی" به مدت 9 سال در سمت فرمانده پاسگاه انتظامی آسفیچ صادقانه خدمت نمود تا اینکه درسال 1383 به یزد منتقل گردید و باتوجه به آشنایی اش با کویر، به درخواست فرمانده یگان عملیاتی علی بن ابیطالب علیه السلام ساغند عاشقانه به آن یگان پیوست و بعد از شرکت در چندین عملیات هنگام درگیری با اشرار و قاچاقچیان مخدر به درجه رفیع شهادت رسید.