زمان : 30 Bahman 1387 - 12:14
شناسه : 15399
بازدید : 3901
ازدحـام جمعیت استقبال کننده از رئیس جمهور چندین بـار خودرو حـامـل رئیس جمهور را متوقف کرد . -دومین سفر استانی رییس جمهور(29)   ازدحـام جمعیت استقبال کننده از رئیس جمهور چندین بـار خودرو حـامـل رئیس جمهور را متوقف کرد . -دومین سفر استانی رییس جمهور(29)


یزدفردا :رئیس جمهور پس از حدود 3 سـاعت استقبال گسترده مـردم یـزد به میدان امیر چقماق رسید تا در اجتماع پرشور مردم یزد سخنرانی کند.

آقای احمدی نژاد در حالیکه از ساعت 9 صبح فرودگاه شهید صدوقی یـزد را به مقصد میدان امیر چقماق ترک کرده بود به دلیل ازدحـام جمعیت و خیل عظیم استقبال کنندگان ، پس از حدود 3 ساعت به محل سخنرانی رسید .

در حالت عادی این مسیر در حدود 40 دقیقه طی می شود .

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ، استاندار ، چند نفر از نمایندگـان مجلس و مسئولان محلی استان یزد هنگام ورود از آقای احمدی نژاد استقبال کردند .

دیدار با علما و روحـانیون استان ، دیـدار با خانواده های معظم شهدا وایثارگران و شرکت در کارگروه های تخصصی صنعت و معدن ، مسکن و زیـربنـایی و آب و کشاورزی از بـرنامه های دومین دور سفر رئیس جمهور به استان یزد است .

همچنین وزرا ، معاونان و مشاوران رئیس جمهور به نمایندگی از آقای احمدی نژاد به شهرستان های استان می روند و از نـزدیک در جریان روند اجرای مصوبات دور نخست و میزان پیشرفت این مصوبـات قرار می گیرند و در جلسه شورای اداری این شهرستانها نیز شرکت خواهندکرد.

یزدفردا