زمان : 30 Shahrivar 1398 - 13:49
شناسه : 153636
بازدید : 3484
معاون رئیس‌ جمهور از مرکز تخصصی حقوق کودک استان یزد بازدید کرد معاون رئیس‌ جمهور از مرکز تخصصی حقوق کودک استان یزد بازدید کرد معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده و استاندار یزد از مرکز تخصصی حقوق کودک استان و نخستین پارک، ‌کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان در کشور بازدید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز شنبه ٣٠ شهریور ماه  "‌معصومه ابتکار" ‌معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده‌، "محمدعلی طالبی" استاندار ‌یزد، "‌عباس حیدری" ‌مدیرکل حوزه استاندار، "فاطمه دانش یزدی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ‌و جمعی از مدیران استان از مرکز تخصصی حقوق کودک استان و نخستین پارک، ‌کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان در کشور بازدید کردند و درجریان فعالیت‌های این مراکز قرار گرفتند.
مرکز تخصصی حقوق کودک استان در حوزه آموزش، ترویج حقوق کودک و حمایت از حقوق آنها در کشور و معاضدت حقوقی، آموزش مربی، مشاوره و پاسخگویی به سئوال‌ها و ابهامات حقوقی در این حوزه فعالیت دارد و در مجاورت کلینیک مرکزی حقوق شهروندی واقع در میدان امیرچخماق یزد با مدیریت کانون وکلای دادگستری راه‌اندازی شده است.


بازدید معاون رئیس جمهور از نخستین پارک، ‌کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان در کشور


همچنین معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، استاندار یزد و هیئت همراه از نخستین پارک، کلینیک رشد و تقویت هوش کودکان کشور (باغچه ذهن) در یزد بازدید کرد‌ند.
این کلینیک تحت نظارت اداره‌های کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان یزد فعالیت دارد که در زمینه رفع اختلال یادگیری، مشاوره یادگیری، تست هوش و دوره آموزشی تخصصی کودک به خانواده‌ها خدمات ارائه می‌کند.
گفتنی است دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و خانواده شهیدان ذاکری نژاد، شرکت در همایش ملی بانوی آب، ‌حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و نشست بانوان فرهیخته استان، بازدید از کارگاه خوداشتغالی زنان در حوزه صنایع دستی و افتتاح مرکز قلم زنی یزد ازجمله برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده ‌به استان یزد است.