زمان : 28 Bahman 1387 - 22:11
شناسه : 15361
بازدید : 2871
رييس منابع طبيعي مهريز: به جهت كمبود امكانات، هنوز شاهد زمين خواري در اين شهرستان هستيم. رييس منابع طبيعي مهريز: به جهت كمبود امكانات، هنوز شاهد زمين خواري در اين شهرستان هستيم.

یزدفردا "رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهریز گفت: با توجه به به فعال بودن یگان حفاظتی منابع طبیعی شهرستان مهریز، پدیده زمین خواری در این شهر کاهش چشم گیری داشته اما به جهت كمبود امكانات، هنوز شاهد اين امر هستيم.

ابولقاسم نایبی در گفت‌وگو با خبرنگار يزدفردا در مهريز، ادامه داد: اما با توجه به کمی امکانات و ادوات از جمله لودر برای از بین بردن ساخت و سازهای زمین خواران در زمین‌های عدوانی، هنوز شاهد پدیده زمین خواری در روستاهای شهرستان هستیم ودر طی دو روز گذشته در دهستان میانکوه مهریز زمینی به مساحت 200 متر که به ساختمان کامل تبديل شده بود، توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و با حکم صادره از مراجع قضای به طور کامل تخریب شد.

وي افزود:‌ این مهم در حالی صورت گرفت که اداره منابع طبیعی شهرستان مهریز با کمبود شدید امکانات جهت اجرای احکام صادره از سوی مراجع قضای نسبت به برخورد قاطع با زمین خواران روبه رو است.

نایبی ادامه داد: با وجود همه مشکلات موجود تمام تلاش خود را در زمینه جلوگیری از پیشرفت در حوزه فعالیت خود به کار گرفته‌ايم

وي در پایان از نیروی انتظامی و مسئولین شهرستان از جمله فرماندار در خصوص همکاری با این اداره تشکر کرد و گفت: منابع طبیعی در شهرستان مهریز برای انجام وظیفه خطیر خود در شهرستان نیازمند حمایت بیشتر مسئولین استان است و با همکاری و مساعدت مسئولین میتوان باعث جلوگیری کامل از پدیده زمین خواری در اين شهرستان شد.

یزدفردا