زمان : 28 Bahman 1387 - 22:10
شناسه : 15360
بازدید : 3046
رئیس بیمارستان مهریز خبر داد: افزایش 200درصدی مراجعه به بخش‌هاي مختلف اين بيمارستان رئیس بیمارستان مهریز خبر داد: افزایش 200درصدی مراجعه به بخش‌هاي مختلف اين بيمارستان

یزدفردا "رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز با اشاره به افزايش 200 درصدي مراجعه به بخش‌هاي مختلف اين بيمارستان، ‌از افتتاح ساختمان جديد اورژانس خبر داد.

سید رسول محسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار يزدفردا در مهريز، اظهار داشت: اقدامات زیادی در بخش‌های عمرانی، تجهیزاتی و جذب متخصصین برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات و جلب رضایت بیماران صورت گرفته است.

وي از افتتاح و بهره برداری ساختمان جدید اورژانس بیمارستان خبر داد و گفت: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان با زیر بنای 700 متر مربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال که دارای 5 تخت برای بستری اطفال و 16 تخت برای بستری زنان و شامل بخش‌های رادیولوژی و اتاق عمل سر پای می‌باشد
در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

محسن زاده همچنین از احداث بخش قلب و سی سی یو خبر داد و گفت: عملیات ساخت و ساز این دو بخش در سال 86 در زمینی به مساحت 700 متر مربع اغاز شده و تا کنون 70 درصد پیشرفت کار داشته است.

محسن زاده در خصوص اعتبارات این دو بخش نیز گفت: 40 درصد اعتبار از طریق کمک‌های خیرین و 60 در صد دیگران از اعتبارات سفر ریاست جمهوری می‌باشد و همچنین برای خرید و تجهیز وسایل پزشکی این دو بخش 2 میلیارد ریال اعتبار از سفر مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده که امیدواریم این دو بخش مهم در بیمارستان تا 6 ماهه اول سال 88 به بهره برداری برسد.

رئیس بیمارستان مهریز در ادامه گفت: برای مقیم نمودن متخصصین بیمارستان و با توجه به اهمیت و حساسیت بالا نسبت به دسترسی 4 واحد مسکونی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال و با زیر بنای 340 متر در سال 86 ساخت آن شروع شد و تا کنون 80 در صد پیشرفت کار داشته و تا یک ماهه اول سال 88 به بهره برداری می‌رسد.

محسن زاده خاطرنشان کرد: به غیر از اقدامات صورت گرفته در پیشرفت عمرانی بیمارستان و ساخت وساز بخش‌های مهم برای تامین فضای فیزیکی مناسب اقداماتی برای ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات بیمارستان گرفته است از جمله انها تجهیزات پزشکی برای بخش‌های آزمایشگاه، اتاق زایمان، رادیولوژی، اورژانس و تاسيسات صورت گرفته که هزینه‌ای بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال در برداشته است و با توجه به مجموع اقدامات انجام شده ضمن جلب رضایت بیشتر بیماران باعث افزایش 200 درصدی مراجعان نسبت به سال‌های گذشته از بیمارستان شده است.

وي در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با ارائه خدمات پزشکی مناسب و در حداقل زمان ممکن، رضایت هر چه بیشتر بیماران بیمارستان را جلب کنیم.

شایان ذکر است؛ بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مهریز در حال حاضر با 28 پزشک متخصص و عمومی، روزانه به بیش از 400 نفر از هموطنان خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

یزدفردا