زمان : 04 Shahrivar 1398 - 11:55
شناسه : 153295
بازدید : 3690
بیش از ٣٠ بومگردی در استان یزد به بهره برداری می رسد همزمان با هفته دولت؛ بیش از ٣٠ بومگردی در استان یزد به بهره برداری می رسد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از بهره برداری بیش از ٣٠ اقامتگاه بومگردی و سنتی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ “سید مصطفی فاطمی” با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: بیش از ٣٠ واحد اقامتی بومگردی و سنتی در یزد و شهرستان‌های مهریز، ابرکوه، تفت، بافق و اردکان در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

فاطمی با بیان اینکه با بهره برداری از این اقامتگاه‌ها بیش از ١۴٠ نفر نیز مشغول به کار می‌شوند افزود: برای بهره برداری از این واحد‌های اقامتی بیش از ٢۵ میلیارد تومان در بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: در این هفته همچنین کار اجرا و تکمیل زیرساخت‌های ١۶ مجتمع خدمات رفاهی در یزد و شهرستان‌های ابرکوه، اردکان، بافق، بهاباد، تفت، خاتم، اشکذر و میبد از محل اعتبارات ملی و استانی انجام می‌شود.

استان یزد از استان‌های برتر کشور در جذب سرمایه گذار است چراکه فضای کالبدی شهر تاریخی یزد، شهرستان‌ها و روستا‌های آن باعث شده سرمایه گذاری خوبی در حوزه‌های مختلف گردشگری صورت گیرد.