زمان : 02 Shahrivar 1398 - 16:36
شناسه : 153230
بازدید : 3005
جوانان در سازمان‌های مردم‌نهاد استان در مسیر خوبی درحال فعالیت هستند استاندار یزد: جوانان در سازمان‌های مردم‌نهاد استان در مسیر خوبی درحال فعالیت هستند استاندار یزد در حاشیه بازدید از بازارچه خیریه چشمان منتظر، گفت: بسیار خوشحالیم که امروز جوانان در سازمان‌های مردم‌نهاد در مسیر خوبی درحال حرکت و فعالیت هستند و برنامه‌های مناسبی در استان در حوزه‌های مختلف سازمان دهی و هدایت می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" در حاشیه بازدید از بازارچه خیریه چشمان منتظر که در گذر فرهنگ و هنر یزد برگزار شد، با تقدیر از تلاش عوامل اجرایی و برگزارکنندگان این بازارچه، گفت: برخود لازم می‌دانم از این حرکت زیبا که در قالب کار خیر انجام گرفته‌ تشکر کنم و از روحیه فعالیت گروهی جوانان و دانشجویان تقدیر نمایم.
"طالبی" با اشاره به نیاز امروز جامعه در انجام برگزاری چنین حرکت‌های خیرخواهانه‌ ای، افزود: اقتضای زمانه ما این است که بیشتر به فکر ترویج همراهی با دیگران و همدلی در جامعه باشیم.
استاندار یزد ضمن تاکید بر سامان دهی برگزاری چنین رویداد‌هایی در جامعه در جهت نزدیکی دل‌ها، تصریح کرد: با برگزاری این رویداد‌ها می‌توانیم شرایط بهتری را برای خانواده‌ها در جهت عبور از مشکلات فراهم کنیم.
وی در ادامه سخنان خود در رابطه با سیاست‌های مدیریت استان در جهت حمایت از جوانان، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که امروز جوانان در سازمان‌های مردم نهاد در مسیر خوبی درحال حرکت هستند و برنامه‌های مناسبی در استان در حوزه‌های مختلف سازمان دهی و هدایت می‌شود.
عالی ترین مقام اجرایی استان همچنین گفت: وظیفه ما و همه مسئولانی که در مصدر فعالیتهای اجرایی هستند، فراهم کردن زمینه لازم برای حرکت جوانان در حوزه‌های مختلف است و بسیار خوشحالیم که در حال حرکت در این مسیر هستیم.
"طالبی" از همه افرادی که در جامعه مورد اعتماد و صاحب تریبون و منصب هستند، درخواست کرد تا فضا را برای حرکت جوانان در بخش‌های مختلف فراهم کنند.
استاندار یزد در پایان ‌گفت: تجربه کارهای این چنینی نشان می‌دهد که در صورت وجود حمایت لازم از جوانان در جهت پوشش برنامه‌های مختلف در حوزه فعالیت‌های گوناگون از جمله برنامه‌های اجتماعی، انجام چنین حرکت‌هایی در قالب کارهای خیریه، قابلیت اجرایی دارد.