زمان : 25 Bahman 1387 - 19:25
شناسه : 15316
بازدید : 5132
آقایان یاری و باران یا مشارکت قدیم از خدا بترسيد!!! آقایان یاری و باران یا مشارکت قدیم از خدا بترسيد!!!
 یزدفردا وارده -فاطمی نیا :*"اگر احمدی نژاد رییس جمهور شود بین پیاده روها و زنان و مردان پیاده رو می کشند"
این جمله بود که در صدر شبنامه ها بین 27 خرداد و سوم تیر 84 علیه محمود احمدی نژاد پخش می شد.

اختناق و تحجر ، دو پدیده ی دیگری بود که مردم را برای مقابله با آن به هاشمی رفسنجانی دعوت می کردند.

الحمدلله که اسناد آن موجود است و گویندگان این حرفها هنوز زنده اند و معترف!

کاری به این نکته ندارم که این موهومات هیچ گاه به وقوع نپیوست، اما چیزی که مهم است دروغگویی و دروغ  پراکنی عده ای است که سعی در قلب واقعیت دارند.
*سوم خرداد 83 بود و دوران تکتازی میلیشیای تحکیم وحدت در دانشگاهها، دکتر حسن عباسی در تالار فردوسی دانشگاه تهران داشت سخنرانی می کرد که عده ای چماق بدست از اعضای انجمن آمدند و برنامه را بهم ریختند، فیلم مراسم موجود است.
همین تابستان بود که اعضای انجمن تهران که حامیان اصلی خاتمی هستند، ریختند نشست قانونی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل را بهم ریختند و چند نفری را هم ضرب و شتم کردند و سر و دستی هم شکستند، باز هم فیلم مراسم موجود است.
*چندروزپیش 22 بهمن بود، روز وحدت ملی، اما انگار دارو دسته زياده خواهان و برخي هوچي گر هاي تبليغاتي مدعيان دروغين و ناتوان گفتمان اصلاحات نمی خواهند مردم این وحدت داشته باشند، پس از آنکه خاتمی در بین مردم حاضر شده و حالا چند نفری که هویتشان زیر سوال است چند شعار هم می دهند، در سایت باران(موسسه خاتمی) می آید که بسیجی ها بودند که چماق بدست داشتند و آمده بودند خاتمی را بزنند!!!!!بعد چند ساعت هم بسیجیان را با گروه فشار عوض می کنند!
آدرس نسخه اول :کلیک کنید
آدرس نسخه دوم :کلیگ گنید

و جالب تر اینکه درگزارش تصویری از این مراسم دریزدفردا(خاتمی و حضور در راهپیمائی 22 بهمن :گزارش تصویری حضور سید محمد خاتمی )حتی چند پرچم بدست را هم نمی توان دید چه برسد به چماق بدست ودر یاری با استفاده از عکس مهر که از زاویه ای دیگر گرفته شده و سعی شده از چوب پرچم به عنوان چماق استناد شود که تصاویر بنیاد باران کاملا رسوا کننده ادعای آنان است . 
آقایان یاری و باران و یا مشارکت قدیم
از خدا بترسید
شما که لودر برداشتید رفتید در خانه منتظری را از جا بکنید این حرفها به شما نمی آید!
شما که جنبش دانشجویی(!)تان دائما چماق بدست دارد و از گفتمان می هراسد، بیشتر گروه فشارید یا بسیجی که شجره طیبه است؟
پروژه تخریب را کلید زدید، اما مطمئن باشید مردم خود سره را از ناسره تشخیص خواهند داد.
امیدوار بودیم از تجربه شکست پدرمعنوی تان (هاشمی رفسنجانی) که با همه توان او را بزرگ و احمدی نژاد را خوار و تخریب کردید و دروغ  پراکنی کردید، درس می گرفتید.
باز هم امید وار بودیم که از تجربه جبهه مشارکتتان که به موزه تاریخ پیوسته و تمام اعضایش نقاب یاری و 88 به چهره زده اند وحتی بزرگان اصلاحات نیز دیگر نامی از مشارکتی ها نمی برند و برای فریب مردم با نامهای 88 و یاری به میدان آمده اند درس می گرفتید و حداقل روش شکست خورده اتان  را عوض می کردید . 
عبرت نگرفتن از سرنوشت دیگران و خودتان ، نتیجه ای جز  تجربه عبرت شدن شما برای تاریخ را نخواهد داشت.»
برای یکبار هم که شده بیایید به شعور مردم احترام گذاشته و به نظر و رای مردم احترام بگذارید.تا روز انتخابات در صحنه باشید و جوانمردانه رقابت کنید.
 

اللهم اجعل عواقب امرنا خیرا

یزدفردا