زمان : 24 Bahman 1387 - 00:23
شناسه : 15303
بازدید : 2782
مهندس بيطرف در نشست شوراي مرکزي بنياد باران يزد : بنيادبه دليل اين که بنياد  باران نهادي غير سياسي است هرگز به ستاد انتخاباتي تبديل نخواهد شد مهندس بيطرف در نشست شوراي مرکزي بنياد باران يزد : بنيادبه دليل اين که بنياد باران نهادي غير سياسي است هرگز به ستاد انتخاباتي تبديل نخواهد شد

یزدفردا :نشست شوراي مرکزي بنياد باران يزد عصر چهارشنبه 23 بهمن، با حضور مهندس بيطرف و اعضاي شورا در محل دفتر اين بنياد برگزار گرديد.

 به گزارش روابط عمومي بنياد باران يزد ، مهندس بيطرف در اين نشست طي سخناني هدف بنياد باران را بازيابي ،تدوين و حفظ تجربه هاي مديريتي و سرمايه هاي ملي و اجتماعي دانست و آن را کانوني براي ارتباط مديران با تجربه و صاحب نظران معرفي کرد.

 وي گفت: بنياد باران نسبت به مسايل و چالش هاي کشور حساس خواهد بود و اين چالش ها را مورد بررسي، ارزيابي و جمع بندي قرار خواهد داد و تلاش مي کند تفکر برنامه اي را در سطح کشور ترويج کند.

 عضو هيئت مديره بنياد باران با اشاره به محدوديت ها و مشکلاتي که بر سر راه فعاليت هاي اين بنياد وجود دارد به ويژه کمبود امکانات و منابع مالي، اظهار داشت: بنياد با توجه به منش آقاي خاتمي حاضر نيست با هر روشي تن به گردآوري امکانات بدهد.

وزير نيروی دولت اصلاحات، ضرورت فعاليت هاي نوآورانه و خلاقانه ، توسعه نگرش ها و آينده نگري را مورد تاکيد قرار داد و گفت: هيئت مديره بنياد از خلاقيت ها و ايده هاي جديد استقبال مي کند البته به دليل اين که بنياد نهادي غير سياسي است به اين حوزه از فعاليت ها وارد نخواهد شد هرگز به ستاد انتخاباتي تبديل نخواهد شد.

 بيطرف با اشاره به اين که ماهيت بنياد باران، علمي، فرهنگي و مطالعاتي است، خاطرنشان کرد: بايد تلاش کرد تا بنياد به عنوان يک سازمان مردم نهاد و غير دولتي نقش موثري ايفا کند.

وي گفت: بنياد باران روش و منش خاتمي را به عنوان يک رويکرد کلي و الگوي مديريتي، انساني، فرهنگي و اسلامي مد نظر دارد چرا که در پرتو تفکر خاتمي ، امنيت ملي و پيشرفت اجتماعي بهتر صورت مي گيرد، با کمي تساهل و نه فاصله گرفتن از ارزش ها، فراگيري ديني بهتر مي تواند باشد.

 در اين نشست همچنين دکتر صالح اوليا گزارش کوتاهي از اقدامات و فعاليت هاي بنياد باران يزد و برنامه کميته ها و نشست هاي تخصصي و انتخاب مدير باران يزد را ارائه کرد و ساير اعضاي هيئت اجرايي و شوراي مرکزي نيز به ارائه ديدگاه و تبادل نظر پرداختند.

یزدفردا