زمان : 23 Bahman 1387 - 23:04
شناسه : 15296
بازدید : 5299
تجلیل نماینده مردم اردکان از خانواده اولین شهید انقلاب اسلامی در اردکان تجلیل نماینده مردم اردکان از خانواده اولین شهید انقلاب اسلامی در اردکان

یزدفردا "در شب 22 بهمن و به پاس گرامیداشت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نماینده مردم اردکان با حضور در منزل شهید قانعی،اولین شهید انقلاب اسلامی درشهرستان اردکان، از مقام شامخ این شهید و مادر بزرگوار وی تجلیل نمود.
محمدرضا تابش در این دیدار با یادآوری دوران انقلاب اسلامی و رشادتهای جوانان اردکان، نقش ارزنده آیت ا.. خاتمی در هدایت و راهبری مردم شهرستان اردکان را ستود و اظهار داشت: به واسطه درایت بزرگانی چون ایشان و از جان گذشتگی عزیزانی چون شهید قانعی بود که انقلاب اسلامی در اردکان نضج گرفت.
تابش با اشاره به حوادث اوایل انقلاب گفت: اردکان جزء اولین شهرهایی بود که نسبت به تغییر نام خیابانها و اماکن خود و استفاده از نامهای مذهبی و انقلابی اقدام نمود که در آن زمان اقدامی حائز اهمیت بود و بعدها بسیاری از انقلابیون هم که در آن موقع در تبعید و زندان بودند در گفتگو با مرحوم آیت ا.. خاتمی اظهار داشته بودند که این اقدام مردم اردکان ما را به پیروزی انقلاب امیدوارتر ساخت.
وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت:شهرستان اردکان افتخار می کندکه فرزند رشید خود را که دل در گرو امام و اسلام داشت را تقدیم انقلاب کرد و همه شهروندان اردکانی خود را مدیون و مرهون فداکاری این شهید بزرگوار می دانند.
تابش افزود: من به نمایندگی از مردم اردکان مراتب تقدیر ، سپاس و ارادت خود را نسبت به خانواده صبور این شهید والامقام ابراز می دارم.
در ادامه مادر شهید قانعی نیز به برخی از خصوصیات آن شهید پرداخت و ضمن تجلیل از نقش مهم آیت ا.. خاتمی در دوران انقلاب گفت: از شما می خواهم همیشه پاسدار حرمت خون شهیدان باشید و در جهت تعالی ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنید.
همچنین تابش با حضور بر مزار شهید قانعی اولین شهید شهرستان و شهید دوران انقلاب ، یاد و خاطره آن شهید که نماد و نشانه ای از حضور موثر مردم در فرایند انقلاب اسلامی بود را گرامی داشت.

یزدفردا