زمان : 22 Mordad 1398 - 23:43
شناسه : 152792
بازدید : 3012
معاونان وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای متروی هشتگرد بازدید کردند معاونان وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای متروی هشتگرد بازدید کردند

یزدفردا:معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید صبح امروز از روند اجرای متروی هشتگرد در استان البرز بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارتخانه به همراه جمعی از مدیران کل حوزه معاونت مسکن و ساختمان و همچنین حبیب‌الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در استان البرز از روند اجرای پروژه متروی هشتگرد بازدید کردند.

به گفته صفدری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد زیرسازی پروژه مترو کامل انجام شد و در حال حاضر پروژه ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی پیشرفت فیزیکی ایستگاه هشتگرد ۹۶ درصد است که درخصوص تجهیزات همچنان کار در حال انجام است.

صفدری افزود: بخش عمده‌ای از تجهیزات برای اتمام کامل این پروژه خریداری شده و برنامه‌ریزی‌ها برای بهره‌برداری از این مترو در حال انجام است.

گفتنی است: در این بازدید منصور نویریان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان، معاونان وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند. همچنین تعدادی از مدیران کل شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از این پروژه حضور داشتند و از روند اجرای پروژه‌های مسکنی در این استان نیز بازدید کردند.