زمان : 14 Mordad 1398 - 18:11
شناسه : 152015
بازدید : 7325
اقامه نماز عید قربان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به امامت امام جمعه اشکذر اقامه نماز عید قربان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به امامت امام جمعه اشکذر

همزمان با دهم ماه ذی الحجه و مصادف با روز عید سعید قربان و برای یازدهمین سال متوالی، نماز باشکوه عید قربان شهر اشکذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، طبق روال سال های قبل و با هماهنگی انجام شده با دفتر امام جمعه اشکذر، نماز عید سعید قربان شهر اشکذر با حضور پرشور مردم و مسئولان شهرستان اشکذر در سال تربیت بدنی نشاط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر اقامه خواهد شد.

شروع مراسم ساعت 7 صبح روز عید قربان (21 مرداد 1398) با قرائت دعای پرفیض ندبه می باشد و نماز عید رأس ساعت 8 صبح به امامت حجت الاسلام محمدرضا طالبیان اشکذری، امام جمعه اشکذر و نماینده ولی فقیه در شهرستان اقامه می شود.

جهت رفاه حال نمازگزاران، با هماهنگی انجام شده، سرویس های ایاب و ذهاب از ساعت 6 صبح از نقاط و محلات مختلف شهر اشکذر آماده نقل و انتقال نمازگزاران به دانشگاه است.

عید سغید قربان یکی از اعیاد بزرگ و مهم در دین اسلام است و عید قربان پس از روز عرفه فرصتی جدید برای ارتباط با خدا برای انسان ها فراهم می کند که باید قدر آن را دانست.