زمان : 17 Bahman 1387 - 01:14
شناسه : 15178
بازدید : 5979
تکذیب خبر خبرگزاری فارس در مورد تصويب اوليه قيمت بنزين و گازوئيل توسط تابش نماینده اردکان :بنده هیچ مصاحبه ای با خبرنگاران آن خبرگزاری در خصوص جلسه کمیسیون ویژه نداشته و نقل قول از طرف اینجانب کذب محض می باشد تکذیب خبر خبرگزاری فارس در مورد تصويب اوليه قيمت بنزين و گازوئيل توسط تابش نماینده اردکان :بنده هیچ مصاحبه ای با خبرنگاران آن خبرگزاری در خصوص جلسه کمیسیون ویژه نداشته و نقل قول از طرف اینجانب کذب محض می باشد

یزدفردا "دیروز خبرگزاری فارس خبر :در جلسه ديشب كميسيون ويژه مجلس اتخاذ شد: تصويب اوليه قيمت بنزين 350 و گازوئيل 100 تومان را منتشر نمود که در یزدفردا هم منتشر شد و در آن آمده بود : گزارش خبرنگار اقتصادي فارس حاكي است، محمدرضا تابش عضو كميسيون برنامه و بودجه روز گذشته اين پيشنهاد را مطرح كرد كه به تصويب اوليه كميسيون ويژه مجلس رسيد.

به گزارش واحد تامین خبر یزدفردا : محمد رضا تابش نماینده اردکان در واکنش به خبر فوق  ضمن تکذیب خبر فوق توضیحاتی را ارائه نمود که متن کامل نامه تابش که رونوشت آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است به شرح زیر می باشد .

 

 


مدیرعامل محترم خبرگزاری فارس

با سلام و احترام- در ارتباط با خبر شماره 8711150442 لازم است متذکر شوم بنده هیچ مصاحبه ای با خبرنگاران آن خبرگزاری در خصوص جلسه کمیسیون ویژه نداشته و نقل قول از طرف اینجانب کذب محض می باشد.
خواهشمند است جهت اطلاع کاربران آن خبرگزاری توضیحات ذیل را منتشر سازید:
اگر بنا دارید با انتشار برخی اخبارعکس العمل مردم را ارزیابی کنید و یا موضوع را سیاسی نمایید از مسیر عدل و انصاف خارج نشوید.
استحضار دارید قیمت پیشنهادی دولت در لایحه ؛بنزین لیتری 400 تومان و نفت گاز (گازوئیل) لیتری 270 تومان بود که در خصوص آن بحث و همکاران نماینده پیشنهاداتی داشتند .
پیشنهاد بنده راجع به قیمت بنزین و گازوییل (نفت گاز) جزء کمترین ارقام پیشنهادی بود که هیچ کدام از آنها رای استمزاجی همکاران نماینده را کسب نکرد.
هنوز کمیسیون راجع به فیمت حامل های انرژِی تصمیم نهایی را نگرفته و باید این تصمیم گیری پس از بررسی های همه جانبه و مطالعه پیشنهادات کمیسیونها و همکاران نماینده باشد.
انتظار دارد در نقل اخبار؛خصوصا اخباری که جامعه و مردم به آن حساس هستند رعایت صداقت و امانت داری انجام پذیرد.
خداوند همگی ما را مشمول هدایت خویش قرار دهد.

محمدرضا تابش
نائب رییس کمیسیون ویژه تحول اقتصادی

یزدفردا