زمان : 19 Tir 1398 - 13:15
شناسه : 151221
بازدید : 6228
لزوم برخورد با مشترکین پرمصرف آب معاون فرماندار تفت تأکید کرد: لزوم برخورد با مشترکین پرمصرف آب "محمدجواد نعمتی" در نشست بررسی مشکلات قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان تفت گفت: با توجه به بروز مشکلات و قطعی آب در نقاط مختلف شهرستان ضروری است بر اساس قانون در صورت لزوم آب مشترکین پرمصرف قطع شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، "محمدجواد نعمتی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تفت خواستار صرفه‌جویی مردم در مصرف آب شد و گفت: خوشبختانه در ابتدای سال جاری شاهد بارش‌های خوبی در سطح شهرستان بودیم اما متأسفانه این بارش‌ها بر منابع آبی زیرزمینی تأثیر به سزایی نداشته است.

وی در ادامه افزود: متأسفانه شاهد هستیم که تصور مردم بر این است که در سال پرآبی قرار داریم و صرفه‌جویی در مصرف آب را فراموش کرده‌اند و بعضا از آب‌لوله‌کشی برای کشاورزی استفاده می‌کنند که همین موضوع مشکلاتی را برای تأمین آب در نقاط مختلف شهرستان به وجود آورده است.

نعمتی تصریح نمود: با توجه به بروز مشکلات در تأمین آب در نقاط مختلف شهرستان ضروری است بر اساس قانون با مشترکین پرمصرف برخورد صورت گیرد و در صورت لزوم آب مشترکین پرمصرف قطع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت خواستار حضور مسئولین آبفار شهرستان در نقاط مختلف شهرستان شد و تأکید نمود: مسئولین آبفار شهرستان با بازدید نقاطی از شهرستان که با قطعی آب روبرو هستند علت دقیق این مشکل را بررسی و برای رفع آن تصمیمات لازم را اتخاذ نمایند.

نعمتی در پایان خواستار همکاری مردم شهرستان تفت در مصرف بهینه آب شد و خاطرنشان کرد: امید است با همکاری مردم شریف شهرستان شاهد کمترین مشکل در این زمینه باشیم.

در ابتدای این نشست هر یک از بخشداران شهرستان به بیان مشکلات در حوزه آب پرداختند و پیگیری مسئولان آبفار شهرستان را خواستار شدند.

در پایان نیز "محمدمهدی خلاصه زاده" مدیر آبفار شهرستان به بیان دلایل قطعی آب و اقدامات صورت گرفته برای رفع این مشکل پرداخت.