زمان : 19 Tir 1398 - 15:11
شناسه : 151193
بازدید : 6845
سرپرست مخابرات یزد با شهردار جدید دیدار کرد سرپرست مخابرات یزد با شهردار جدید دیدار کرد در پی انتصاب عزیزی به سمت شهردار یزد ، سرپرست مخابرات منطقه یزد با حضور در محل شهرداری مرکزی با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، به منظور گسترش همکاری بیشتر و تعامل های متقابل، زارع سرپرست مخابرات به همراه حیدری سرپرست شبکه مخابرات یزد، احمد شاکری مدیر دفتر مدیریت منطقه و هاشمی پور و رئیس اداره طرح و نظارت شبکه دسترسی  با عزیزی شهردار یزد در نشستی مشترک دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار زارع انتصاب عزیزی به سمت جدید را تبریک گفت و گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه یزد و وضعیت شاخص های ارتباطی استان را ارائه کرد و در مورد پروژه های متعددی که توسط مخابرات برای توسعه زیرساختهای ارتباطی استان در دست اقدام است توضیحات کاملی بیان نمود.

زارع در ادامه سخنانش ضمن اشاره به تعامل و همکاری مطلوب مخابرات و شهرداری در سالیان متمادی اظهار داشت: امیدواریم با گسترش همکاری بیشتر دو سازمان، زمینه افزایش ارائه خدمات مطلوب تر به مردم استان فراهم شود.

عزیزی ضمن خوش آمد و تشکر از حضور سرپرست مخابرات منطقه یزد از زحمات مجموعه مخابرات تقدیر و تشکر نمود و افزود: با توجه به اهمیت شهر یزد و ثبت جهانی آن در این راه باید از همه امکانات سازمانها و دستگاههای اجرائی استان استفاده نمائیم.

 همچنین در این نشست زارع موضوعاتی چون اجرای صدور مجوز های حفاری(توسعه FTTH)، تعیین تکلیف عوارض مورد مطالبه شهرداری قبل از طرح در کمیسیون های مربوطه را مطرح کرد که شهردار یزد قول مساعدت و پیگیری این مسایل را در دستور کار خود قرار داد.