زمان : 04 Tir 1398 - 13:13
شناسه : 150990
بازدید : 3932
در حمل و نقل کالا و بار حمایت لازم را از شرکت های تعاونی توانمند خواهیم داشت‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ‌یزد: در حمل و نقل کالا و بار حمایت لازم را از شرکت های تعاونی توانمند خواهیم داشت‌ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در حمل و نقل کالا و بار حمایت لازم را از شرکت‌های تعاونی توانمند حمل و نقل رانندگان خواهیم داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌"‌محسن صادقیان" ‌در جلسه هم اندیشی درخصوص مسائل راهداری و حمل و نقل با مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، گفت: باید اهتمام لازم برای برخورد با تخلفات شرکت های حمل و نقلی و به خصوص برخورد جدی با شرکت های حمل و نقل کاغذی را داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد: حمایت لازم از رانندگان ‌استان را داریم و از تشکیل شرکت های تعاونی حمل و نقل رانندگان در شهرستان ها نیز حمایت خواهیم کرد.
صادقیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعا شرکت های تعاونی توانمند رانندگان ضمن کمک به معیشت و درآمد رانندگان کالا ‌و بار باعث ارایه خدمات با کیفیت بهتر در حمل و نقل خواهند شد.