زمان : 28 Khordad 1398 - 09:47
شناسه : 150912
بازدید : 3224
همدلی و وحدت بین سه قوه بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند وزیر دادگستری در دیدار با امام جمعه یزد: همدلی و وحدت بین سه قوه بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند ‌وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هم اکنون وحدت و همدلی خوبی بین سه قوه وجود دارد و این تعامل و همکاری می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را رفع کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌دوشنبه شب ٢٧ خرداد ماه "سیدعلیرضا آوایی"‌ وزیر دادگستری دولت تدبیر و امید، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد و جمعی از مدیران و مقامات استان با‌‌ "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان در دفتر امام جمعه یزد دیدار و گفت ‌و گو کردند.
وزیر دادگستری در این دیدار‌ ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: کشور درحال حاضر در شرایط کم سابقه‌ای است و این به علت همدلی، ‌وحدت، همکاری و همدلی همه قوا و هوشیاری مردم و مسئولان اجرایی کشور در تمام بخش هاست.
"سیدعلیرضا آوایی" ادامه داد: در کنار تمام مشکلاتی که در کشور موجود است، یک موضوع می‌تواند کمک بسیار خوبی برای رفع مشکلات باشد و آن وحدت، همراهی و همدلی است که وجود دارد و باید بیش از گذشته ارتقا یابد.
آوایی با بیان اینکه همه، مواضع رهبر ‌فرزانه انقلاب در بحث رابطه با آمریکا را مقتدرانه و حکیمانه می‌دانند خاطرنشان کرد: امروز کشور در اقتدار‌ی مثال‌زدنی قرار دارد که بسیار خوب و تاثیرگذار است.
استاندار یزد نیز در این دیدار با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های اقتصادی استان، ‌گفت: ستادها و کارگروه های مرتبط با حوزه اقتصادی استان ازجمله ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در راستای بررسی و تلاش برای رفع مشکلات به صورت منظم و با مصوبات دقیق و عملیاتی تشکیل می شود.
"‌محمدعلی طالبی" به برنامه های وزیر دادگستری در سفر به استان یزد اشاره کرد و افزود: "وزیر دادگستری ‌در این سفر علاوه بر بازدید از دستگاه قضائی و سازمان تعزیرات حکومتی استان و شرکت ها و واحدهای تولیدی و صنعتی در نشست ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی هم حضور خواهند یافت و سخنرانی خواهند کرد."