زمان : 19 Khordad 1398 - 00:44
شناسه : 150776
بازدید : 9573
بازدید سرپرست فرمانداری اشکذر از روند پیشرفت پروژه فرهنگسرا شادروان کلانتریان بازدید سرپرست فرمانداری اشکذر از روند پیشرفت پروژه فرهنگسرا شادروان کلانتریان سرپرست فرمانداری اشکذر و شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اشکذر از روند پیشرفت پروژه فرهنگسرا شادروان کلانتریان بازدید کردند.

"هادی هادی نسب" سرپرست فرمانداری اشکذر،" مهدی جعفری پور" شهردار و "محمدعلی دلشب و علیرضا پیشداد" عضو شورای اسلامی شهر اشکذر و جمعی از پرسنل شهرداری از روند پیشرفت پروژه فرهنگسرا شادروان کلانتریان بازدید کردند.

 

سرپرست فرمانداری اشکذر در جریان این بازدید با بیان اینکه شهرستان اشکذر از لحاظ سرانه مشارکت خیرین از وضعیت بسیار مطلوبی برخوردار است، گفت: با همکاری خیرین پروژه های فرهنگی، آموزشی و درمانی بسیار خوبی در مناطق مختلف شهرستان احداث شده است.

 

هادی هادی نسب پروژه احداث فرهنگسرا را یکی از نیازهای مهم شهرستان دانست و افزود: خوشبختانه با مشارکت خیر پروژه از روند پیشرفت خوبی برخوردار بوده و امید می رود با تکمیل آن در آینده نزدیک بسیاری از مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر شهرستان مرتفع  شود.

 

شهردار اشکذر با بیان اینکه این فرهنگسرا با مشارکت شهرداری و خانواده خیر شادروان کلانتریان در حال احداث است، اظهار داشت: این مجتمع یکی از بزرگ ترین فرهنگسراهای استان به شمار می رود که اتمام آن می تواند نقطه عطفی برای شهرستان به شمار رود.

 

مهدی جعفری پور خاطر نشان کرد: خانواده خیر شادوران کلانتریان تاکنون یک میلیارد تومان جهت احداث این مجتمع کمک نمودند و در بازدیدی که در هفته گذشته و با حضور خیر بزرگوار صورت گرفت مبلغ  پانصد میلیون تومان برای اجرای ادامه پروژه در سال 98 قول مساعد داد شد.

 

ظرفیت روباز 1200و سالن سرپوشیده 750 نفر شامل سالن آمفی تئاتر کودک، سینما  150 نفره، لابی با ظرفیت 200 نفر، جایگاه ویژه میهمانان (vip)،پارکینگ اختصاصی مسئولین و میهمانان،پارکینگ عمومی،بوفه، سالن پذیرایی و محوطه سر پوشیده پشب بام در ارتفاع 11متری به وسعت 1800  متر با چشم انداز بسیار زیبا و چند منظوره از امکانات این فرهنگسرا به شمار می رود.