زمان : 09 Khordad 1398 - 17:20
شناسه : 150697
بازدید : 5799
آمادگی جمعیت هلال احمر استان یزد برای راهپیمایی روز قدس  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد: آمادگی جمعیت هلال احمر استان یزد برای راهپیمایی روز قدس مديرعامل جمعيت هلال احمر استان یزد از آمادگی جمعیت هلال احمر استان یزد و نیروهای امدادی برای راهپیمایی روز قدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مديرعامل جمعيت هلال احمر استان یزد  اظهار داشت :  جمعیت هلال احمر استان یزد  برای راهپیمایی روز قدس آمادگی کامل دارد و نیروهای این جمعیت نیز در کنار مردم حضور خواهند داشت.

حرازی زاده بیان کرد: خودروهای امدادی، کارکنان و نجاتگران داوطلب در تمام شعب استان و مرکز استان در مسیرهای تعیین شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با خودروهای امدادی و با برپایی ایستگاه های سلامت حضور خواهند داشت.

وی گفت: در این روز تمامی امکانات سبک، نیمه سنگین و سنگین جمعیت هلال احمر آماده بهره گیری در حوادث احتمالی خواهند بود و همچنین در کنار آن تمامی پایگاه‌های امداد جاده‌ای این نهاد و همچنین تیم واکنش سریع نیز در آماده باش کامل قرار خواهند داشت .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس ادامه داد: روز جهانی قدس روز دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است و بنا به فرمایش امام خمینی(ره)، قدس پاره تن اسلام است .

وی با اشاره به حضور پررنگ نیروهای داوطلب، نجاتگران و پرسنل هلال احمر استان در راهپیمایی روز قدس افزود: خانواده بزرگ و خدوم جمعیت هلال احمر امسال نیز بار دیگر همراه با سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، در روز قدس به پا خواهد ایستاد و حمایت خود را از ملت فلسطین و سایر ملل مسلمان اعلام خواهد کرد .

این مقام مسئول در پایان شماره 112 را آماده دریافت گزارشات مردمی از وقوع حوادث اعلام کرد.