زمان : 08 Bahman 1387 - 21:53
شناسه : 15058
بازدید : 2104
هاشمی:بي‌‏تفاوتي مردم به ضرر انقلاب است هاشمی:بي‌‏تفاوتي مردم به ضرر انقلاب است
یزدفردا :آيت‌‏الله هاشمي رفسنجاني در اين ديدار، تبلور حقيقي و عملي حضور مردم را در انتخابات عنوان کرد و گفت: برگزاري انتخابات به صورت سالم و بدون هيچ‌‏گونه شبهه‌‏اي با حضور گسترده و فعال مردم ميسر است.
ایلنا: اعضاي شوراي مرکزي احزاب اصلاح‌‏طلب شهرستان ري، صبح امروز با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار کردند.

آيت‌‏الله هاشمي رفسنجاني در اين ديدار، تبلور حقيقي و عملي حضور مردم را در انتخابات عنوان کرد و گفت: برگزاري انتخابات به صورت سالم و بدون هيچ‌‏گونه شبهه‌‏اي با حضور گسترده و فعال مردم ميسر است.

وي تصريح کرد: حفظ حضور مردم در صحنه و اتکا به آرا و نظرات آنان در اداره حکومت ضمانت اجراي وعده‌‏هاي انقلاب است و اگر مردم نباشند بهترين حکومت‌‏ها نيز در اداره امور ناتوان هستند.

آيت‌‏الله هاشمي رفسنجاني با اشاره به وقايع شکل‌‏گيري انقلاب اسلامي، گفت: از ابتداي انقلاب نظر امام(ره) اين بود که امور به مردم سپرده شود و به رغم آغاز جنگ تحميلي؛ به اين وعده وفا شد.

وي افزود: اکنون اگر مردم از اين فرصت استفاده نکنند و يا اين‌‏که عده‌‏اي مانع شوند اين جفا به اسلام، انقلاب و مردم است.

آيت‌‏الله هاشمي رفسنجاني در اين ديدار با اشاره به حقوق جامعه کارگري کشور؛ تاکيد کرد: کارگران از وفادارترين قشرهاي جامعه هستند که در دوران انقلاب و جنگ صداقت خود را نشان دادند و در پيروزي انقلاب اسلامي نقش موثري داشتند.

وي افزود: تامين نيازهاي اساسي جامعه کارگري و عدم نگراني آن‌‏ها براي تامين معيشت خود يک وظيفه اساسي است که بايد به آن توجه داشت.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام؛ شهر ري را از لحاظ تاريخي،‌‏ پايگاه بزرگ جهان اسلام و ايران عنوان کرد و افزود: اين شهر در طول تاريخ هميشه مورد هدف کساني بوده که به دنبال غلبه بر ايران بوده‌‏اند.

آيت‌‏الله هاشمي رفسنجاني در اين ديدار با اشاره به مقاومت پيروزمندانه مردم غزه در مقابل بي‌‏رحم‌‏ترين ارتش دنيا، گفت: شکست تاريخي ارتش رژيم صهيونيستي درس بزرگي براي بشريت است که اگر تسليم قدرت و ستم نشوند در نهايت پيروزند.

در ابتداي اين ديدار شاه‌‏محمدي به نمايندگي از احزاب اصلاح‌‏طلب شهر ري در سخنان خود خواهان ايجاد زمينه براي مشارکت وسيع مردم در انتخابات و همچنين برگزاري انتخابات به صورت آزاد و سالم شد.

همچنين ترکاشوند به نمايندگي از احزاب کارگري خواهان توجه به حقوق کارگران و مشکلات آن‌‏ها شد.
یزدفردا