زمان : 08 Bahman 1387 - 17:20
شناسه : 15045
بازدید : 3632
آقاي سليماني ! استدلال چه کسي چوبين است ؟! آقاي سليماني ! استدلال چه کسي چوبين است ؟!
نویسنده :محمد امامی     ایمیل نویسنده :Emami41@yahoo.com
یزدفردا "وبلاک بهارنو -محمد امامی:آقاي سليماني وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات که به يمن تلاش کارکنان مخابرات استان يزد،  در اجراي پروژه هاي مخابراتي، امروز براي افتتاح اين پروژه ها در يزد حضور يافته  در مراسمي که بدين منظور برگزار شده بود به ايراد سخن پرداخت.
وي در بخشي از سخنانش ضمن تمجيد از دولت نهم و طرح «سخناني کليشه اي» مبني بر قطع کردن دست برخي از بيت المال ، ساده زيستي مسئولان و ... مخالفان دولت را مورد حمله قرار داد.
سليماني با طرح برخي از فعاليت ها ، سخنان مخالفان دولت را کليشه اي و تخريب خواند و اظهار داشت: استدلال مخالفان دولت هنگامي که از آنان آمار خواسته شود ، چوبين است.
در اينجا بد نيست بگوييم آقاي سليماني ؛ چه کسي با وجود و حضور وزير کشور 160 ميلياردي در دولت، مي تواند ادعاي ساده زيستي و پيروي از اسلام ناب محمدي (ص) و اسلام محرومان و پابرهنه ها را از دولت بپذيرد ؟!
آقاي سليماني ؛ گويا خاصيت ميکروفون و بلندگوهاي گوناگون براي دولت نهم اين است که مخاطبانش را نا آگاه فرض کرده و بخشي از آن چه را در تصورات و خيالات خود مي پروراند، در برابر افکار عمومي، بر زبان هم جاري کند !
آقاي سليماني خوب شد به اهميت توجه به آمار سخن گفتيد ! حال شما که استدلالتان چوبين نيست به افکار عمومي پاسخ دهيد که در برابر اين آمارهاي روشن و صريح که خود به تنهايي گوياي گوشه ای از  واقعيت هاست، چه حرفي داريد ؟!
آقاي سليماني ؛
کاش در سخنان خود به عنوان وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات بيشتر حول محور موضوعات مربوط به وزارتخانه متبوع سخن مي گفتيد ! هر چند که سخنان شما در آن زمينه هم حرف هاي بسيار دارد !
کاش در مورد نحوه ي هزينه کرد وجوه خارج از شمول در اختيار مديران وزارتخانه متبوع خود و ميزان انحراف وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از سند چشم انداز 20 ساله و برنامه چهارم توسعه که در واقع بخشي از سياست هاي کلي نظام هست توضيح مي داديد !
در مورد احترام گذاشتن به دولت و ملت ايران در برخي کشورهاي ديگر سخن رانديد ، خوب است به جاي دوري نرويم و رفتار اهانت آميز همين کشور کوچک همسايه امان ، دوبي را با مسافران ايراني تحليل و تفسير کنيد !
آقاي سليماني ؛
دولت نهم و شما براي اينکه واقع نگر باشيد بايد کمي از حرف زدن هاي کليشه اي کم کنيد و به ارزيابي ها و ديدگاههاي کارشناسان و متخصصان امور بها داده و توجه کنيد ! آن گاه خود قضاوت کنيد و پاسخ دهيد که:  استدلال چه کسي چوبين است ؟!
8 بهمن 87