زمان : 07 Bahman 1387 - 20:09
شناسه : 15028
بازدید : 3307
بعد از گذشت سه روز :دولت‌ نهم پاسخ انتقادات قالیباف را داد بعد از گذشت سه روز :دولت‌ نهم پاسخ انتقادات قالیباف را داد

یزدفردا: پس از گذشت سه روز از انتقادات صریح قالیباف از دولت نهم، این حامیان قالیباف بودند که پاسخ تندی از سوی مسئولان دولت مهرورز نهم دریافت کردند.
به گزارش پایگاه خبری یاری، از صبح امروز بدون هیچ گونه اطلاع یا اخطار قبلی پایگاه خبری فردانیوز که برخی از نزدیکان و حامیان قالیباف گردانندگان این پایگاه خبری هستند، فیلتر شد.
همچنین پایگاه خبری پارسینه که هقته گذشته، خبر از اعطای هدیه توسط دولت، به خبرنگاران و عکاسانی که به صورت ویژه به انعکاس اخبار سفرهای استانی رئیس جمهور می‌پردازند داده بود نیز مشمول فیلترینگ شد.
این در حالی است که اخیرا قوه قضائیه تصمیم هیات نظارت مبنی بر لغو امتیاز روزنامه تهران امروز که این روزنامه نیز از حامیان رسانه‌ای قالیباف محسوب می‌شد را بی اساس دانست و رای به انتشار مجدد این روزنامه داد که برخی اخبار حاکی از مقاومت وزارت ارشاد در برابر این تصمیم قوه قضائیه است.
گفتنی است، محمدباقر قالیباف که روز گذشته برخی از سخنان نقل شده از او توسط علیرضا زاکانی مبنی بر مخالفتش را خاتمی و جریان دوم خرداد را تکذیب کرد، روز پنجشنبه در اصفهان گفته بود:««این چه مدیریتی است که نه تنها وضعیت معیشتی مردم در زمانی که نفت را با قیمت 140 دلار می فروختیم نسبت به زمانی که 16 دلار می فروختیم بهتر نشده بلکه به مراتب بدتر شده است.»
به نظر می‌رسد با این اقدام اختلافات دولت نهم با قالیباف وارد فاز جدیدی شود.