زمان : 07 Bahman 1387 - 19:22
شناسه : 15018
بازدید : 2127
ستاد استقبال از رییس جمهور و هیئت دولت در آموزش و پرورش مهریز تشکیل شد ستاد استقبال از رییس جمهور و هیئت دولت در آموزش و پرورش مهریز تشکیل شد

مهریز -زارع خبرنگاریزدفردا " مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: ستاد استقبال از ریاست محترم جمهوری و هیئت دولت در آموزش و پرورش مهریز تشکیل شد .

"سید جلیل عقیلی" با اعلام این خبر گفت: لازم است با آگاهي دادن و اطلاع‌رساني به فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده های آنان شاهد استقبالي با شكوه و در خورشان از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران باشيم.

 وی ضمن تاكيد بر بكارگيري همه ظرفیت های آموزش و پرورش مهریز برای مراسم استقبال از رييس جمهور افزود: با توجه به شخصيت ديني و انقلابي رييس جمهور و اعتقاد ايشان به توزيع عدالت در بين همه سطوح جامعه بايد در ترسيم سيماي آموزش و پرورش شهرستان شرايطي را فراهم كنيم كه اكثر نيازها و معضلات و مشكلات شهرستان به اطلاع ايشان برسد.

مدیر آموزش و پرورش مهریز خاطر نشان کرد: در راستای شرکت گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در مراسم استقبال و برگزار نمودن هرچه با شكوهتر این مراسم كميته های فرهنگي، تبليغي و پشتيباني متشكل از همکاران اداری، مدیران مدارس و شوراهای دانش آموزی در سطح مدیریت تشکیل می شود. با سلام لطفا از عکس آقای عقیلی استفاده کنید .

یزدفردا