زمان : 28 Farvardin 1398 - 12:42
شناسه : 150147
بازدید : 3420
 جوانان با حضوری هوشمندانه نقش  جوانان با حضوری هوشمندانه نقش چشمگیری در جامعه دارند چشمگیری در جامعه دارند جوانان با حضوری هوشمندانه نقش جوانان با حضوری هوشمندانه نقش چشمگیری در جامعه دارند چشمگیری در جامعه دارند فرماندارمیبد در پیامی به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان حضور هوشمندانه جوانان در جامعه را نقش‌آفرین خواند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن پیام «حسین فلاح» فرماندارمیبد به مناسبت ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان به شرح زیر است:

جوانی، بهار عمر است و بسیاری از پیروزی‌ها و کامیابی‌ها، تنها در سایه جوانی امکان‌پذیر است و بسیاری از آرزوها و هدف‌ها، فقط در فرصت جوانی قابل‌دستیابی است.

جوانان ایران اسلامی همواره در تمامی عرصه‌ها حضوری پرشور، آگاهانه و هوشمندانه داشته‌اند و نقش چشم‌گیر و قابل‌توجهی در پیشرفت کشور ایفا نموده‌اند.

بسیار مفتخریم که سهم جوانان شهرستان میبد از این افتخارآفرینی‌ها، بسیار درخشان و قابل‌توجه بوده است و این امید می‌رود که با مدیریت جهادی ما مسئولان، بستر اشتغال، معیشت، ازدواج، مسکن و انتظارات و مطالبات آن‌ها با مسائل فرهنگی و اجتماعی جوانان برنامه‌هایی متناسب با ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای ارتقاء هویت جوانان و ایجاد آرامش و آسایش برای آن‌ها به کار گرفته شود.

امروز با شناختن نیازها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان و مبارزه هدف‌دار و با تبیین شخصیت حضرت علی‌اکبر (ع) برای نسل جوان می‌توان به فرمایش مقام معظم رهبری که سال 98 به نام *رونق تولید* نام‌گذاری شد،  لبیک گفت.

این‌جانب به مناسبت ولادت زیباترین، بااخلاق‌ترین، داناترین و رشیدترین جوان تاریخ‌ساز عاشورا، حضرت علی‌اکبر (ع)، میلاد الگوی جوانان ایران اسلامی و روز جوان را به‌تمامی جوانان این کشور و بخصوص جوانان شهرستان میبد تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و بهروزی آن‌ها را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.