زمان : 24 Farvardin 1398 - 23:51
شناسه : 150073
بازدید : 4733
26 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری از یزد به لرستان اعزام می شود مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد: 26 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری از یزد به لرستان اعزام می شود مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد از اعزام 26 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک از راهداری استان یزد به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، علی علیخانی اظهار داشت: پیرو وقوع سیل در استان های جنوبی و بنا بر دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد موظف به کمک رسانی به مناطق سیل زده استان لرستان شده است.

وی افزود: بر این اساس، امکانات و نیروهای راهداری استان یزد برای کمک رسانی به سیل زدگان و بازسازی مسیرهای تخریب شده اعزام خواهند شد.

علیخانی خاطرنشان کرد: 24 دستگاه ماشین آلات سنگین و دو دستگاه ماشین آلات سبک به این منظور پیش بینی شده که تاکنون 14 دستگاه به مناطق سیل زده اعزام شده و بقیه نیز اعزام خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، یادآور شد: دستگاه ها و نیروها و کارشناسان اعزام شده، اکنون مشغول فعالیت در این مناطق هستند.

وی ادامه داد: بازسازی و بازگشایی مسیرهای مسدود شده بر اثر سیلاب ماموریت اصلی کارشناسان و ماشین آلات اعزامی از یزد به استان لرستان است.

علیخانی که خود نیز اکنون در مسیر سفر به استان لرستان است، عنوان کرد: یکی از معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد نیز از عصر امروز تا پایان عملیات بازسازی و بازگشایی مسیرهای استان لرستان، در این استان مستقر خواهد شد.