زمان : 20 Farvardin 1398 - 00:34
شناسه : 150023
بازدید : 5981
میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی برای پاسداری نام پاسدار، است. میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی برای پاسداری نام پاسدار، است. امام جمعه و فرماندار مهریز در پیامی مشترک ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفتند: میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی برای پاسداری نام پاسدار، است.

امام جمعه و فرماندار مهریز در پیامی مشترک ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار را به سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفتند: میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی برای پاسداری نام پاسدار، است.

در این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
«یوْمَ نَدْعُو کُلَّ أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ» (سوره الإسراء: 71)
روز میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام، مجالی برای پاسداری نام پاسدار، این آیه‌های پرشکوه رزم و ایثار از نسل فصل سرخ شهادت و استقامت‌اند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت اعیاد بزرگ شعبانیه و تبریک خجسته سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار به‌ تمامی ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت مخصوصا پاسداران_ناحیه_مقاومت_بسیج شهرستان مهریز، سلامتی و توفیقات روز افزون آنان را در ظل توجهات حضرت ولی‌الله‌الاعظم (عج)، با بهره‌گیری و پیروی از تدابیر حکیمانه و راهگشای فرمانده معظم کل قوا مسئلت داریم.


سوم شعبان روزی و خجسته فرصتی مغتنم برای پاسداشت و تکریم انسان‌های فداکاری که تحقق ارزشمندترین مفاهیم الهی را در باور و گفتار و رفتار، سرلوحه زندگی خود قرار داده‌ و در پرتو فرهنگ متعالی مکتب عاشورا با منش حسینی(ع)، روحیه انقلابی و همراهی پیوسته و بی‌دریغ با ملت و دولت، در انجام مأموریت‌های خطیر خود، کارنامه‌ای درخشان و پرافتخار آفریده‌اند.

پاسداران به‌ عنوان بازوی قدرتمند نظام و گام استوار در مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی، از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نموده‌اند و در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم، در خط مقدم جبهه مقاومت و دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.