زمان : 11 Farvardin 1398 - 10:54
شناسه : 149971
بازدید : 6939
بهاریه ویژه شبهای نوروز شبکه یزد بهاریه ویژه شبهای نوروز شبکه یزد تولید سیمای شبکه یزد با شروع فصل دل انگيز بهار ویژه برنامه جنگ شبانگاهی نوروز به نام بهاریه را بصورت زنده به روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد برنامه ویژه شبهای نوروز بهاریه در ایام عید شبها از ساعت 21:30 الی23:00 از مجتمع بین المللی آتنا مجموعه گردشگری تفریحی هفت شهر مهریز به تهیه کنندگی محمدرضا طایفی و کارگردانی محمد زمانی و اجراء مسعود فروتن ،محمد بینایی، عباس شجاع و حامد زمان زاده (نمایش طنز آقا زمان) و پخش گزارش مردمی و گزارش از زیرساختهای میراث فرهنگی و جاذبه های گردشی و تفریحی تا چهاردهم فروردین هرشب به مدت 80دقیقه با حضور مردم و میهمانان برنامه بطور زنده از شبکه یزد پخش می شود.

 

محمدرضا طایفی تهیه کننده برنامه شبانه بهاریه کارشناس مدیریت IT که مدت24 سال است در زمینه هنر فعالیت دارد در مورد برنامه جنگ شبانه بهاریه گفت: سعی کردیم در این برنامه فضای شادی را برای مردم یزدی و غیر یزدی که برای تماشای برنامه وقت می گذارند فراهم کنیم. همچنین در این برنامه مسعود فروتن گزارشی تحت عنوان معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیتهای گردشگری استان و شهرستان یزد در مناطق ییلاقی و گردشگری روایت می کند.

همچنین بخش طنز شاد آقازمان با حضور حامد زمان زاده پخش می شود که مورد استقبال بینندگان برنامه قرار گرفته است.