زمان : 28 Esfand 1397 - 12:24
شناسه : 149845
بازدید : 3639
تقدیر استاندار یزد از عملکرد جمعیت هلال احمر، در شورای ترافیک استان تقدیر استاندار یزد از عملکرد جمعیت هلال احمر، در شورای ترافیک استان استاندار یزد با اهدا تقدیر نامه ای به دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، از عملکرد این نهاد در راستای اعتلای عرصه های ترافیکی و ارتقای سطح ایمنی جاده های درون شهری و برون شهری استان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد علی طالبی استاندار یزد افزود:باید در سند ترافیک استان سهم هر دستگاهی در موضوعات مختلف برای کاهش تصادفات  و تقویت ایمنی مشخص شده باشد و نقط مستعد هر گونه اتفاقی نیز با نقشه ها ،تحلیل ها و اطلاعات موجود در حوزه های درون شهری و برون شهری شناسایی و هدف قرار داده شود.

طالبی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در موضوع فرهنگ ترافیک اقدامات خوبی در سطح ملی انجام شده است که  اجرای برنامه هایی با  ویژگی های خاص استان  با همکاری شوراهای شهر و روستا و شهرداری ها نیز می تواند در این زمینه موثر واقع شود.

در پایان جلسه که نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز حضور داست  از تلاش مدیران موثر و تلاشگر در زمینه کاهش مشکلات ترافیکی  تجلیل شد.

در متن این  تقدیر نامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد آمده است:

جناب آقای حرازی زاده

مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان یزد

سلام علیکم

یکی از مهمترین مسائل اجتماع کنونی، حوزه ترافیک و توجه به ایمنی جاده هاست که با بخشهای مختلف اجتماع و فرهنگی پیوند خورده و اعمال سیاستهای سازنده و هدفمند در حوزه های ترافیکی می تواند در تسهیل فرآیندحمل و نقل و افزایش رضایت شهروندان تاثیر بسزایی داشته باشد.

بر خود لازم می دانم از همکاری ارزشمند جنابعالی در راستای اعتلای عرصه های ترافیکی و ارتقای سطح ایمنی جاده های درون شهری و برون شهری استان یزد در سال 97 تقدیر و تشکر نمایم.

صحت و سلامتی جنابعالی و خانواده محترم را در تمامی لحظات با برکت زندگی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

 

محمد علی طالبی

استاندار یزد