زمان : 28 Esfand 1397 - 12:24
شناسه : 149844
بازدید : 3908
مراسم تودیع مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر  با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان ،امام جمعه و بخشدار نیر برگزار شد: مراسم تودیع مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان ، امام جمعه و بخشدار و دیگر روسای ادارات نیر مراسم تودیع مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر در سالن جلسات بخشداری نیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در ابتدای جلسه تودیع مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر بخشدار نیر موضوعاتی را راجع به هلال احمر و خدمات این نهاد بیان داشتند و از زحمات جناب طباطبایی فر تشکر و قدردانی نمودند.

بخشدار نیر گفت : جمعیت هلال احمر یک سازمان مهم و تاثیر گذار در کمک رسانی به مردم در شرایط بحرانی و حساس است و نیروهای امدادی آن دارای جایگاه مهمی هستند .

وی اقدامات و فعالیتهای مرکز امور جوانان هلال احمر نیر را قابل تقدیر دانست و ابراز امیدواری نمود: همکاری و تعامل در برنامه های بخش نیر، حضور در صحنه و تلاش برای جذب داوطلبان و استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود در اولویت کاری مرکز امور جوانان هلال احمر نیر قرار گیرد.

در ادامه جلسه معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد طی صحبتهایی از سید علی طباطبایی فر مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر تشکر نمود و اظهار داشت : مرکز امور جوانان هلال احمر نیر از مرکزهای فعال و فعالیتهای خوبی را در سطح استان داشته است و امیدواریم این روند ادامه یابد .

سید علی طباطبایی فر مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر با تشکر از بخشدار و امام جمعه و دیگر ادارات نیر که با این مرکز همکاری داشتند ،بیان کرد : از جمله فعالیتهای شاخص مرکز امور جوانان هلال احمر نیر در طول این مدت فراخوان عمومی عضویت در واحدهای جوانان ،داوطلبان و امدادگران و حضور حداکثری اعضا در انتخابات ، برگزاری دوره های آموزش امداد و کمک های اولیه در نیر و بخش گاریزات ، پیگیری و ایجاد پست موقت زمستانه در محل پیست سخوید ، پیگیری و تحویل یک دستگاه خودرو سواری و ۀمبولانس امدادی ، و ..... می باشد که همه با همکاری اعضا و مسئولین انجام شده است .

در ادامه جلسه امام جمعه نیر توضیحاتی را در خصوص هلال احمر و فعالیتهای هلال احمر بیان داشتند و از زحمات دوستان و اعضا هلال احمر قدردانی نمودند.

در پابان با اهدا لوح تقدیری از طرف رییس سازمان جوانان هلال احمر کشور و مدیرعامل هلال احمر استان از زحمات سید علی طباطبایی فر مسئول مرکز امور جوانان هلال احمر نیر فدردانی شد و آقای محمد حسن احمدی نیری یکی از نیروهای داوطلب فعال جهت پیگیری امور مربوط به واحد جوانان در مرکز نیر معرفی شد.

شایان ذکر است در پایان برنامه همه مسئولین در یکی از میادین نیر حضور یافته و مراسم روز درختکاری و کاشت نهال را انجام دادند.