زمان : 26 Esfand 1397 - 18:05
شناسه : 149807
بازدید : 5799
معاون سازمان راهداري و حمل‌ و نقل جاده‌ای كشور از محورهاي استان يزد بازديد كرد معاون سازمان راهداري و حمل‌ و نقل جاده‌ای كشور از محورهاي استان يزد بازديد كرد معاون برنامه‌ريزي سازمان مركزي راهداري و حمل و نقل جاده‌اي كشور در آستانه سفرهاي نوروزي از محورهاي استان يزد بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد، خداداد مقبلي به منظور بازديد از محورهاي استان يزد و حساسيت ترددهاي زميني در آستانه تعطيلات نوروز به استان يزد سفر كرد.

مقبلي در اين سفر از محور مهم و شرياني نايين ـ انار بازديد ميداني انجام داد و بر لزوم بسترسازي براي تردد ايمن در اين محور تاكيد كرد.

معاون راهداري اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد با اشاره به جزئيات اين سفر اظهار داشت: در اين بازديد نکات ضروری و مهم در رابطه با افزایش تردد مسافران نوروزی و ضرورت ايمن سازي ترددها بررسی شد.

جواد ذاكر ادامه داد: در اين بازديد اقدامات انجام شده در محور نايين ـ‌ انار نظیر اصلاح شیب‌ها، آشکارسازی نقاط پرحادثه، ترميم خط کشی‌ها، لکه گیری راه‌ها، خاکریزی دهانه پل‌ها، شست‌وشوی تابلوها پس از بارندگی‌ها مورد بررسي قرار گرفت.

وي يادآور شد: به منظور بررسي ميزان آمادگي محورهاي استان براي تردد مسافران نوروزي، طي چند روز گذشته علاوه بر معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، آقایان قیاسی و جمیلی از کارشناسان حوزه های راهداری و حمل ونقل سازمان نیز از جاده‌های برون شهری و پایانه‌ها و مجتمع‌های بین راهی استان يزد بازديد كردند.