زمان : 15 Esfand 1397 - 21:43
شناسه : 149634
بازدید : 14231
طالع بینی 1398 با پیش بینی چینی سال خوک طالع بینی 1398 با پیش بینی چینی سال خوک

طالع بینی 1398با پیش بینی چینی

هر یک از شما ممکن است علاقه مند به دانستن فال چینی و طالع بینی 1398باشید ؛ بهتر است بدانید که این سال، "سال خوک زمینی" شناخته شده، سال 1398به شانس و ثروت بشارت داده شده است این یک سال عالی از منظر مالی خواهد بود و سرمایه گذاران می توانند در سال جاری مبلغ زیادی پول سرمایه گذاری کنند. با توجه به پیش بینی چینی، امسال یک سال پر از عشق و دوستی برای تمام 12 ماه ها خواهد بود. خوک موفقیت را در تمام جنبه های زندگی جذب می کند، و یک سال خوش اخلاق و پر از رویدادهای خوب است.طالع بینی 2019

طالع بینی 2019

سال چینی 1398در روز پنج شنبه، 5 فوریه آغاز می شود و در روز جمعه 24 ژانویه 2020 به پایان می رسد. این سال "خوک زمینی" پیش از آغاز سال " سال موش آهنی" (2020)می آید و بعد از سال "سال سگ زمینی" (1398) است ، برای درک بهتر طالع بینی چینی، باید بدانید که خوک 12 امین یا آخرین موقعیت در فال چینی است اگر شما متولد سال خوک هستید، ممکن است در سال های 1935، 1947، 1959، 1971، 1983، 1995، 2007، 1398، و سال 2031 به دنیا آمده باشید و بیایید.

  پیش بینی های 1398را برای بومیان با نشانه های حیوانات زودیاک چینی ادامه دهیم، مهم این است که کمی درباره این نوع طالع بینی یاد بگیریم.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162417.jpeg

طالع بینی چینی سال 1398سال خوک

طالع بینی چینی 1398بر اساس زودیاک حیوانات

سلسله هان طالع بینی چینی را برپا کرد و بر اساس تقویم قمری چینی است ؛ در زمانی که ارتباط بین حیوانات و انسان شروع شد، اتفاق افتاد.زودیاک چینی، که به نام شنگ چیائو شناخته می شود، در حدود یک دوره 12 ساله با یک علامت حیوانی چرخش دارد ؛ این نشانه های حیوانی موش، ببر، گاو، اژدها، خرگوش، مار، میمون، خروس، سگ، اسب و گوسفند و خوک است. زودیاک چینی سال را به 12 قسمت تقسیم کرده، به جای ماهها است.

علائم بینش را به ویژگی های انسانی و رفتار می دهد ، شما از طریق پیش بینی های مبتنی بر تقویم تولد چینی یک دید کلی از صفات شخصیت خود دریافت می کنید.هنگامی که ما در داخل فرهنگ چینی عمیق نگاهی می اندازیم، متوجه می شویم که زودیاک چینی بخش جدایی ناپذیری از آن است. در طالع بینی چینی، حیواناتی که در یک سال خاص ظاهر می شوند، رفتار شما را نسبت به دیگران مشخص می کنند.

میلیون ها نفر از مردم چین به طور جدی به پیش بینی های طالع بینی چینی اعتقاد دارند و نشانه های حیوانی که به عنوان نشانه های زودیاک در فرهنگ چینی مورد استفاده قرار می گیرد، به خوبی در داستان های اولیه و فولکلور نشان داده شده است.

ماندارین ها معتقدند که حیوانات حاکم بر سال تولدشان به طور قابل ملاحظهای روی زندگی، سلامت، امور مالی، عشق و زندگی آنها تأثیر میگذارند ؛ شما می توانید علامت زودیاک خود را با اشاره به سال تولد خود تعیین کنید.

به یاد داشته باشید، در حالی که طالع بینی غربی جنبش های سیاره ای را برای سرنوشت افراد به رسمیت شناخته است، چینی ها ویژگی های طبیعت و شخصیت را بر اساس علائم حیوانی تعیین می کند. الان می خواهید فال و طالع بینی چینی سال 1398را ببینید و بدانید چگونه طالع بینی چینی در سال جاری به علامت زودیاک شما تاثیر می گذارد.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162415.jpeg

طالع بینی 1398بر اساس حیوان سال تولد

طالع بینی چینی موش برای سال 1398

در صورتی که شما متولد اولین علامت زودیاک چینی هستید، "سال خوک" 1398میلادی، برایتان یک دوره گذاراست ؛ شما در حال نزدیک شدن به سال خود هستید، سال 2020 "سال موش آهنی". این سال پر از شادی و رفاه است.

این زمانی است که متولدان موش مسیر خود را پیدا خواهند کرد و آنها دنیایی پر از راههایی را که پیش از آنها باز هستند، خواهند داشت، که به این معنی است که در سال 1398برخی از تجربیات بزرگ را خواهند دید. تمایل به کشف افق های جدید و چشم اندازهای بهتر از سال جاری برایتان ی به دست می آید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162420.jpeg

سال 1398سالی پر از موفقیت برای متولدین سال موش

طالع بینی متولدین گاو برای سال 1398

اگر شما متولد گاو هستید، احتمال دارد سالی پر از سردرگمی داشته باشید. شما ممکن است چندین در زندگی شخصی خود سکسکه کنید. تغییرات شخصیتی و واضحی ممکن است برای رشد شخصی و حرفه ایتان مورد نیاز باشد.

شانس کسب درآمد برای شناخت اجتماعی وجود دارد، احساس خوشحالی در کانون توجه قرار گرفتن و منافع و ایده های خود را به شیوه ای متقاعد کننده بیان می کنید. برای زندگی زناشویی، متولدینی که ازدواج کرده اند ممکن است بچه دار شوند. زندگی عاشقانه شما در سال جاری می تواند در جریان کامل شدن باشد ، در مورد سلامتی، متولدین گاو باید سخت کار کنند تا خود را به شکل خوب و وضعیت تعادل نگه دارند.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162419.jpeg

تغییرات در زندگی متولدین سال گاو در سال 1398

طالع بینی چینی متولدین ببر برای سال 1398

با توجه به فال و طالع بینی چینی، متولدین ببر ممکن است با بسیاری از پیچ و تاب ها روبرو شوند. ممکن است بالا و پایین های زیادی در سال داشته باشید، اما در کل، مثبت خواهد بود. خوک دوست مخفی ببر است، به همین دلیل است که سال 1398سال خوبی برای متولدین ببر است ؛ اگر شما به دنبال یک رابطه جدی هستید، می تواند سال خوبی برای شما باشد. زوج های جوان ممکن است قادر به تقویت روابط عاشقانه خود باشند. شانس موفقیت شما در موفقیت کسب و کار خود با نگه داشتن قدرت بیش از امور مالی وجود دارد.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162413.jpeg

پیشرفت و موفقیت در کسب و کار متولدین سال ببر

طالع بینی چینی خرگوش برای سال 1398

اگر شما متولد خرگوش هستید، ممکن است فضای مفیدی را در خانواده را برای استراحت و آرامشتان بیابید. روابط شما با همسر و خانواده تان در طول 1398بهتر و تقویت می شود. در حالی که خرگوش در سال جاری از روحیه بهتری برخوردار می شود، در دیگر جنبه های زندگی، چشم اندازهای بهتر را نیز در بر خواهد داشت.

شما از انرژی های ستاره ای خوب امسال 1398بهره مند خواهید شد این انرژی مثبت بر نماد این حیوان تأثیر می گذارد بنابراین، می توانید، با آرامش، آینده خود را بسازید و حفظ کنید.

خوک انرژی خیرخواهانه اش را برای خرگوش فراهم می کند و خرگوش شادکامی و تحقق زیادی از سال 1398را دارد و خبری خوب برای بومیان خرگوش است.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162426.jpeg

آرامش در زندگی افراد متولد سال خرگوش

طالع بینی چینی متولدین اژدها برای سال 1398

متولدین اژدها در طول 1398لذت و رفاه را تجربه خواهند کرد ، این پنجمین علامت زودیاک از طالع بینی چینی است.اژدها در نهایت از زنجیرهایی که در طی سال سگ 2018 بود، آزاد خواهد شد.

اگر شما متولد اژدها هستید، با شور و شوق و جرقه ای که شما مشخص می کنید، پیشرفت خواهید کرد. پیش بینی شده است که زندگی شخصی و حرفه ای شما نرمال باقی خواهد ماند. شما ممکن است یک بار دیگر امید و شانسی را که از دست داده اید پیدا کنید. در طول سال 1398آماده جهش بزرگ به ماجراهای جدید باشید.شما به معنای تسخیر و تحت الشعاع قرار دادن جهان هستید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162421.jpeg

تجربه لذت و رفاه در سال 1398برای متولدین سال اژدها

طالع بینی چینی متولدین مار برای سال 1398

امسال یک سال مخلوط برای متولدین مار است ، این بار تضمینی برای حس طنز خوب و شادی برای شما نیست. مارها در این زمان ممکن است با مشکلات زیادی روبهرو شوند. آنها معمولا ترجیح می دهند که روی سرنوشت خود را قوی و پایدار بمانند. این ممکن است با اعصاب شما مبارزه کند و ناامید شوید. هیچ چیز نمی تواند با توجه به خواسته ها و برنامه های متولدین مار، پیش برود.

بنابراین ممکن است احساس ناراحتی خود را نسبت به مجبور ساختن تلاش های خود برای حفظ موقعیت و تعادل خود داشته باشند ؛ در صورتی که مار علامت حیوانی شما باشد، ممکن است تصمیم بگیرید که پایدار تا پایان دوره باشد. تنها پس از آن شما قادر خواهید بود محیط زیست خود را به شیوه ای بهتر پاک کنید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162424.jpeg

تلاش و مبارزه با مشکلات در سال 1398

طالع بینی متولدین سال اسب برای سال 1398

اسب دارای رتبه هفتم است ، افراد متولدین اسب در سالهای 1930، 1942، 1954، 1966، 1978، 1990، 2002، 2014 و 2026 به دنیا آمده اند.براساس فال و طالع بینی سال 1398، این سال رشد و توسعه کسب و کار را به همراه خواهد آورد این هم زمانی است که شما ممکن است در مورد بازسازی درونی خود کارهایی انجام دهید.

در طول سال خوک زمینی، ازدواج، مشارکت و روابط ثبات بیشتری نسبت به گذشته خواهید داشت. شما نه تنها می توانید رشد مالی داشته باشید، بلکه سفرهای کاری زیادی خواهید داشت ، قبل از سرمایه گذاری، با دقت به همه چیز توجه کنید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162418.jpeg

رشد و سرمایه گذاری برای متولدین سال اسب

طالع بینی متولدین گوسفند برای سال 1398

متولدین گوسفند عشق گرمی خواهند داشت این سال می تواند افراد متولد گوسفند را مهم جلوه کند. احتمال بالاتر رفتن شما در تمام عرصه های زندگی وجود دارد. در پایان سال 1398ممکن است دشوار باشد که تمرکز خود را روی کار خود داشته باشید ؛ شانس از دست دادن آرامش و پول شما هم زمان وجود دارد.

این زمانی است که شما نیاز دارید که حرف های خود را کنترل کنید.اگر شما موفق به کنترل رفتار خود نباشید، ممکن است دچار مشکل شوید. از جنبه سلامتی، ممکن است لازم باشد تا پایان سال مراقب باشید، زیرا ممکن است دچار حوادثی شوید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162422.jpeg

سال 1398سالی پر از عشق برای متولدین گوسفند

طالع بینی چینی متولدین سال میمون برای 1398

پیش بینی می شود که میمون چینی، شما را به لحاظ معنوی تکامل خواهد داد. امسال می تواند سالی باشد که متولدین میمون به فضای خود نیاز بیشتری داشته باشند و خودشان را بیشتر از قبل متزوی کنند و روی صلح روانی خود تمرکز کنند. پر از خبر خوب برای شما خواهد بود.

شما ممکن است هیچ فرصتی برای نشان دادن استعداد، ظرفیت کاری، جاه طلبی و اشتیاق خود نداشته باشید. متولدین میمون ممکن است در طول سال سود زیادی کسب کنند و انتظار می رود که شغل مناسب را پیدا کنید و درآمد خوبی کسب کنید.اگر در رابطه هستید، ممکن است سال خوبی برای برنامه ریزی ازدواج تان باشد. برای متولدین مجرد، شما ممکن است شریک زندگی خود را پیدا کنید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162414.jpeg

متولدین سال میمون و خبرهای خوب در سال 1398

طالع بینی چینی متولدین خروس برای سال 1398

متولدین خروس قدرت و اقتدار را دوباره به دست خواهند آورد ؛ انتظار می رود که آنها کاملا سازمان یافته، کارآمد، منظم و مسئول باشند. شما ممکن است در سال 1398از لحاظ مالی بهتر عمل کنید. می توانید فرصت های جدیدی برای کسب و پیشرفت در زندگی خود در این زمان ایجاد کنید.

امسال "سال تغییر" برای متولدین خروس خواهد بود.شما قدرت خود را بدست می آورید و هر چیزی که شما همیشه می خواستید را بدست می آورید.اگر متولد خروس هستید، ممکن است تمایل وسوسه انگیزی برای تغییر داشته باشید و این تغییر ممکن است به شکل جابجایی یا تغییر شغل باشد. در این زمان ممکن است که شما فکر کردن درباره دیگران را به خود ترجیح دهید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162416.jpeg

قدرت و پیشرفت برای متولدین سال خروس

طالع بینی چینی متولدین سگ برای سال 1398

برای متولدین سال سگ، امسال سالی پر از انرژی خواهد بود ؛ این زمانی است که شما در فعالیت های مختلف شرکت خواهید کرد.سال خوک زمینی برای متولدین سگ مهم خواهد بود در هر دو جنبه شخصی و حرفه ای، ممکن است فرصت پیشرفتی را به دست آورید. شما نقشه های جدید و نقشه های آینده را تغییر می دهید. امسال زمانی است که شما نیاز دارید که به شدت مراقب امور مالی خود باشید و توجه کنید.

پروژه ها را نادیده نگیرید که ممکن است برایتان سود آور باشد ؛ شما ممکن است در معرض خطر از دست دادن پول و بدهی در این سال باشید. برای سلامتی، فعالیت در فضای باز یرایتان مناسب خواهد بود. می توانید هر هفته یک بار قدرت خود را بازیابی کنید.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162423.jpeg

افراد متولد سال سگ سالی پرانرژی و فعالیت خواهند داشت

طالع بینی چینی متولدین سال خوک/گراز برای سال 1398

امسال برای زندگی حرفه ای شما مفید است. شما می توانید پیشرفت های مثبتی را از ابتدای سال شاهد باشید. شانس مناسبی برای کار شما بر روی وظایف رضایت بخش و جالب وجود دارد. سال 1398می تواند به نام "سال پیشرفت برای متولدین خوک" نامیده شود. شما با استفاده از استعداد و تجربه خود ممکن است احساس خوبی در دیگران در محل کار ایجاد کنید.متولدین خوک می توانند به طور مطلوبی از روحیه کارآفرینی و توانایی های پولی خود استفاده کنند.

در رابطه با عشق و روابط، اژدها، خرگوش یا بز می توانند شرکای ایده آلی برای شما باشند ؛ با توجه به سازگاری شما، خوک و بز با اولین نگاه و نشانه عاشق می شوند.تا آنجا که به سلامت شما مربوط می شود، شما نباید در سال 1398نگران باشید. انتظار می رود از مارس تا پایان سال 1398خوبی داشته باشید و این خبر خوب برای متولدین خوک است که شیوه زندگی سالمی را انتخاب می کنند.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_162425.jpeg

سال 1398بهترین سال برای متولدین سال خوک

کلام آخر:

عشق و سخاوت در سال 1398وجود دارد. قربانی کردن خودتان به نفع عزیزانتان ممکن است گرایش اکثر نشانه های حیوانات چینی در سال جاری باشد. متولدین این سال، صرف نظر از نشانه های حیوانی، این بار لذت خواهند برد. ممکن است بخشش آنها بیشتر از قبل باشد. شما امسال نسبت به ضعیفها، مهربان تر هستید.