زمان : 13 Esfand 1397 - 11:10
شناسه : 149580
بازدید : 5187
برگزاری دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک های اولیه هلال احمر در یزد برگزاری دوره بازآموزی مربیان امداد و کمک های اولیه هلال احمر در یزد در این دوره بازآموزي 96 نفر از مربيان امداد و کمک هاي اوليه جمعيت هلال احمر استان آموزش هایی را فرا و اطلاعات خود را به روز نمودند .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حامد صدیقی معاون آموزش و پژوهش  جمعيت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : اين دوره با حضور 96  نفر از مربيان امداد و کمک های اولیه هلال احمر از شعب استان برگزار شد.

وی عنوان کرد : آموزش مباحث کمک های اولیه (خونریزی ،cpr ، بانداژ ، آتل و ... ) و فنون تدریس از جمله سرفصل های این دوره بوده است.

معاون آموزش و پژوهش  جمعيت هلال احمر استان یزد گفت:  هدف از برگزاری این دوره هماهنگ‌سازی، ارتقای توان عملیاتی، آموزش مباحث امداد و کمک‌های اولیه با روش علمی است؛ در واقع مربیان امدادی باید بتوانند کمک‌های اولیه را با استفاده تکنولوژی روز و وسایل کمک آموزشی بیاموزند

وی با اعلام اینکه این دوره بمدت یک روز و با همکاری شعبه هلال احمر شهرستان یزد در محل بنیاد نخبگان برگزار شد ، بیان داشت : بازآموزی از نیازهای ضروری مربیان امدادگر است و برای این منظور برنامه‌ریزی می‌شود. علاوه بر این، با فعال شدن شعب جمعیت استان در امر آموزش شاهد رشد کمی و کیفی توانمندی امدادگران خواهیم بود. 

این مقام مسئول افزود: در پایان این دوره به همه شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره داده خواهد شد.