زمان : 08 Esfand 1397 - 11:07
شناسه : 149486
بازدید : 6236
نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش با دانش آموزان دبیرستان استعداد درخشان رمضانخانی ناحیه یک یزد نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش با دانش آموزان دبیرستان استعداد درخشان رمضانخانی ناحیه یک یزد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و هیئت همراه از دبیرستان استعداد درخشان رمضانخانی ناحیه یک یزد بازدید و در نشست صمیمی در جریان امور دانش آموزان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و هیئت همراه از دبیرستان استعداد درخشان رمضانخانی ناحیه یک یزد بازدید و در یک  نشست صمیمی با دانش آموزان  در جریان امور این آموزشگاه  قرار گرفتند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این دیدار گفت : وظیفه ما رسیدگی به امور شما دانش آموزان است تا زمینه مناسب برای تحصیل شما فراهم گردد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

" عباسعلی دانافر" مدیریت را حاصل سه مؤلفه هنر ،علم و تجربه دانست و حضور دانش آموزان در امور جمعی وفعالیت های مدرسه را زمینه ساز رشد وپرورش استعدادهای ذاتی و کسب تجربه و در نتیجه آمادگی جهت حضور در اجتماع دانست.

وی در ادامه از دانش آموزان خواست قدردان زحمات اولیاء و معلمانشان که در راه رشد و تعالی علمی و تربیتی آنها تلاش می کنند باشند.

در این نشست دانش آموزان هم درخواست هایشان اعم از تجهیز کتابخانه ، آزمایشگاه، تجهیزات و لوازم ورزشی و فضای آموزشگاه و نمازخانه را بیان کردند.