زمان : 07 Esfand 1397 - 13:12
شناسه : 149451
بازدید : 4225
تمام ادارات راهداري و حمل و نقل جاده ای شهرستان های استان يزد تا پايان سال 99 تعمير و بهسازي مي‌شود معاون فني و نظارت اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد: تمام ادارات راهداري و حمل و نقل جاده ای شهرستان های استان يزد تا پايان سال 99 تعمير و بهسازي مي‌شود معاون فني و نظارت اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد از تعمير و بهسازی تمام ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان‌ های استان يزد، تا پايان سال 99 خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان يزد، حامد معتمدي اظهار داشت: يكي از وظايف معاونت فني و نظارت این اداره کل، اجراي طرح تعمير و بهسازي  و نگهداري ادارات شهرستان ها است.

وي با بيان اينكه استان یزد دارای ده اداره تابعه می باشد، عنوان کرد: براي تعمير و بهسازي همه آنها برنامه ريزي شده است.

معتمدي ادامه داد: بر اساس برنامه ريزي كه در پايان سال 96 انجام شد، مقرر شد طي سه سال ادارات تمام شهرستان‌هاي استان نوسازي شود، بر اين اساس تاكنون كار بهسازي و نوسازي ادارات راهداري و حمل و نقل جاده ای در شهرستان‌هاي ابركوه، خاتم ، بهاباد و میبد به اتمام رسيده است.

وي افزود: كار ساخت ساختمان جدید ادارات شهرستان‌هاي مهريز و بافق نيز در دست انجام است كه تا پايان سال آينده تكميل مي شود.

معاون فني و نظارت اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد يادآور شد: اداره راهداري و حمل و نقل جاده ای شهرستان يزد نيز، در دست نوسازي است و بخشي از اقدامات انجام شده و ادارات شهرستان‌هاي اردكان، تفت، اشكذر و خرانق نيز، تا پايان سال 99 تعمير و بهينه سازي مي شوند.