زمان : 07 Esfand 1397 - 13:11
شناسه : 149446
بازدید : 4423
کتاب یک دوست خوب که به افزایش مهارت و گستردگی دانش کمک می کند مدیر عامل هلال احمر استان یزد در ستاد خبری نمایشگاه کتاب یزد: کتاب یک دوست خوب که به افزایش مهارت و گستردگی دانش کمک می کند مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نمایشگاه کتاب یزد بازدید ودر ستاد خبری نمایشگاه کتاب حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نمایشگاه کتاب استان بازدید و سپس در ستاد خبری نمایشگاه کتاب حضور یافت.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد اظهار داشت : استان یزد ظرفیت بالایی درحوزه کتاب و کتابخوانی دارد که باید با تکمیل برخی زیرساخت های مورد نیاز و استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد نسبت به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام کرد.

حرازی زاده بیان داشت : میتوان کتاب را بعنوان یک دوست خوب دانست که درون انسان را می سازد و به افزایش مهارت و گستردگی دانش کمک می کند.

وی گفت : نمایشگاه کتاب امسال در یزد بسیار بهتر و باکیفیت تر از سال گدشته که با استقبال خوب همشهریان همراه شده است و امیدواریم مردم به کتاب و کتابخوانی بیشتر اخمیت بدهند و این روند در خانواده ها وبین فرزندان بیشتر شود و توجه بیشتری به بحث کتاب شود.

حرازی زاده با بیان اینکه هلال احمر  نیز در بحث کتاب و آموزش های امدادی نیز وارد شده است گفت : جای کتابهای امدادی و مبحث آموزش های امداد و کمک های اولیه در میان کتابهای نمایشگاه کمتر دیده شد که امیدوارم بتوانیم با ورود به این کار و مبحث و مشارکت با اداره فرهنگ و ارشاد و دیگر ارگانها بتوانیم این موضوع را نهادینه سازیم و هلال احمر هم بتواند در نمایشگاه سال آینده غرفه ای داشته و کتابهای خود را در معرض مردم قرار دهد.

این مقام مسئول بیان داشت : جلسات خوبی با اداره ارشاد استان داشتیم که قرار شد باشگاه کتاب خوانی در هلال احمر  و پایگاه امداد  و نجات در سطح استان راه اندازی کنیم که تا قدم مثبتی در بحث کتاب و کتاب خوانی برداشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد : نمایشگاه کتاب امسال بسیار خوب و با استقبال خوبی همراه بوده است و نظم بسیار خوبی داشت که جا دارد از همه مسئولین برگزار کننده نمایشگاه کتاب قدردانی نمایم و همچنین از خانه مطبوعات استان که ستاد خبری در نمایشگاه کتاب راه اندازی نمودند تشکر و امیدوارم در سال های آینده شاهد برپایی با شکوه تر نمایشگاه کتاب در استان باشیم.