زمان : 04 Esfand 1397 - 11:19
شناسه : 149417
بازدید : 5528
  فرماندار شهرستان تفت به پویش ملی اهدای خون پیوست فرماندار شهرستان تفت به پویش ملی اهدای خون پیوست فرماندار شهرستان تفت ضمن اهدای خون به پویش ملی اهدای خون با عنوان #اهدای-خون-کار-خیر پیوست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گروه سيار خون‌گیری انتقال خون یزد در هلال‌احمر شهرستان تفت استقرار يافت و فرماندار، رئیس جمعیت هلال‌احمر و اعضاي داوطلب و جوانان جمعيت هلال‌احمر آن شهرستان  ضمن اهدای خون به پویش ملی اهدای خون با عنوان  #اهدای-خون-کار-خیر پیوستند.

در این مراسم که مسئولین و کارکنان ادارات و دستگاه اجرایی شهرستان نیز حضور داشتند، "محمد محامدی" پس از اهدای خون از اهداکنندگان خون به علت استقبال پرشور جهت اهدای خون تشکر نمود و افزود: شهرستان تفت دارای ظرفیت‌های خوبی جهت اهدای خون دارد و از تلاش کارکنان انتقال خون که در راستای تأمین خون سالم گام برمی‌دارند، قدردانی می‌شود.

گفتنی است این برنامه در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه بین اداره کل انتقال خون و جمعیت هلال‌احمر استان صورت گرفت و قرار است در نوبت‌های آتی نیز خون‌گیری در شهرستان تفت با همکاری هلال‌احمر شهرستان انجام شود و در مناسبت‌های مختلف در طول سال امکانات لازم، جهت اهدای خون مردم آن شهرستان و اعضای هلال‌احمر خود فراهم نماید.