زمان : 13 Bahman 1397 - 22:13
شناسه : 148975
بازدید : 8906
 شهردار جدید شهر میبد معارفه شد شهردار جدید شهر میبد معارفه شد مراسم معارفه شهردار جدید شهر میبد با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد و دیگر مسئولین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، مراسم معارفه شهردار جدید شهر میبد با حضور "کمال دمقانی " نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "حسین فلاح" فرماندارمیبد، "هادی مقیمی" فرماندار اردکان، "محمود شاکری شمسی" مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد، و جمعی از مسئولین شهرستان‌های میبد و استان اصفهان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد در این مراسم، با تقدیر از ذکاوت، نظم خاص، تعامل، احاطه به قوانین شورا و وظایف از ویژگی‌های بارز محمود اسد زاده شهردار سابق میبد و نیز زحمات محمدرضا نصیری پور سرپرست شهرداری، گفت: مشارکت شهروندان از ملزوماتی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت به‌ویژه در میبد که مشارکت مردمی بسیار بالا است.

محمود شاکری شمسی افزود: با توجه به فصل بودجه و بررسی لوایح آن لازم است شورا و شهرداری به الزامات مرتبط به آن عنایت ویژه‌ای داشته باشند.

شاکری شمسی با اشاره به مشارکت‌های مردمی، افزود: باید هنر در فراهم کردن بستر برای جذب مشارکت مردمی تلاش رد، همچنین بعد از تلاش برای به دست آوردن درآمد باید به هزینه کردن توجه داشت.

وی توجه به بخش خصوصی، ایجاد درآمد پایدار و مدیریت بر هزینه را از راهکارهای موفقیت در اداره شهر برشمرد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری همچنین هوشمند سازی و یکپارچه‌سازی ابزارهای هوشمند و ارائه میزهای خدمت الکترونیکی را از فعالیت‌های در دست اقدام ذکر کرد که می‌تواند در صرفه‌جویی در وقت شهروندان و پیشگیری از آلودگی هوا را در پی داشته است.

شاکری شمسی تدوین و داشتن برنامه‌ای پنج‌ساله را در انجام امور ضروری عنوان کرد که ورود به هرسال می‌تواند برشی از انجام این برنامه پنج‌ساله باشد که در صورت نبود دیگران خارج از سیستم آن آن‌گونه که خود می‌خواهند برای شهرداری برنامه خواهند گذاشت و گذشته از آن بی‌برنامه بودن نوعی درجا زدن است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد در پایان پیگیری طرح جداسازی آب خام از آب شرب به‌منظور بهره‌برداری بهینه از آب با روش نوین آبیاری را توصیه کرد.

گفتنی است نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار سابق و شهردار فعلی شهر میبد در این مراسم به ایراد سخن پرداختند.

در این پایان این مراسم علی‌رضا نقوی به‌عنوان شهردار جدید شهر میبد معرفی و از زحمات محمود اسد زاده شهردار سابق و نیز از محمدرضا نصیری پور سرپرست شهرداری قدردانی شد.